Skip to main content

مرجع ابزارهای چاپ و تبلیغات در ایران

چه کسانی میتوانند از ساک های تبلیغاتی استفاده کنند؟

با کمی فکر در میابید که یک طیف بسیار گسترده نیاز به استفاده از ساک دستی پارچه ای و یا هرگونه ساک نایلونی ، ساک دستی کاغذی و... دارند . چون کالای فروخته شده جهت آسایش و حمل نقل راحت تر و شیک تر باید حتما درون یک بسته بندی قرار گیرد. نقطه قوت قضیه این میتواند باشد که چرا تبلیغات کسب کار مربوطه حالا که تبلیغات یکی از مهمترین مسائل هرگونه تولید و فروش میباشد روی این بسته بندی ها نباشد؟ و قسمت مهم دیگر این میباشد که چه جنسی برای این کار انتخاب کنیم که مشتری پس از خرید دوباره بتواند از آن استفاده کند؟ همواره استفاده بیشتر مشتری از این کالا تبلیغات بیشتر شما را درپی دارد. و مثل یک بیلبورد کوچک متحرک عمل میکند. در اینجاست که میشود اهمیت تبلیغات موثر را دریافت.
در اینجا ما میخواهیم  تا حدودی کاربرد های ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی را نام ببریم:


1.بوتیک های لباس فروشی. ساک دستی برای لباس، ساک دستی برای مانتو و پالتو،شلوار،ساک دستی کفش و کتانی. ساک دستی پیراهن و تیشرت و.. که سایز های هر کدام ازین محصولات طبق اندازه معمول این محصولات متفاوت میباشد.


2.ساک دستی نمایشگاهی
3.ساک دستی لوازم دیجیتال
4.ساک دستی بیمارستانی
5.کاور سر رسید. کاور سالنامه و تقویم
6.کاور قطعات صنعتی
7.کاور لب تاب
8.بسته بندی زغال ( به دلیل ضد رطوبت بودن این جنس پارچه اسپان باند گزینه بسیار مناسبی بشمار میرود)
9.بسته بندی قهوه ( به دلیل ضد رطوبت بودن این جنس پارچه اسپان باند گزینه بسیار مناسبی بشمار میرود)
10.    بسته بندی انواع پودر های گیاهی و داروهای گیاهی ( به دلیل ضد رطوبت بودن این جنس پارچه اسپان باند گزینه بسیار مناسبی بشمار میرود)
11.بسته بندی چای
12.ساک دستی مناسبتی برای پکیج های فرهنگی و پکیج غذایی
13.ساک دستی همایش ، ساک دستی برای سمینار ها
14.ساک دستی فست فود پیتزا
15.ساک دستی برای  جعبه نبات و شیرینی

و موارد بسیار زیاد دیگری که مجال گفتن همه این وارد در اینجا نیست. مصرف کنندگان این محصول پس از استفاده برای اولین بار از این ومحصول و دریافتن بازخورد تبلیغاتی این محصول معمولا مشتری دائمی این محصول میشوند.
تولید و چاپ تک پک تولید کننده انواع ساک دستی تبلیغاتی و ماشین آلات چاپ سیلک و برش پارچه و مقوا و خشک کن چاپ سیلک افتخار دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد

 

 

برای اطلاعات بیشترو اطلاع از لیست قیمت میتوانید با ما تماس بگیرید یا با پیام رسان تلگرام با ما در ارتباط باشید

شماره تماس و تلگرام : 09355306716   -  09120721544

 

  • ایجاد شده توسط