Skip to main content

مرجع ابزارهای چاپ و تبلیغات در ایران

  • دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک مدل T1400
دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک

دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک مدل T1400

 محبوبترین و پرفروش ترین  دستگاه چاپ سیلک  اتوماتیک مدل T1400 یکی  از شناخته شده ترین دستگاه های موجود در مارکت چاپ سیلک است و از لحاظ فنی و کاربردی یک دستگاه سرآمد و مطلوب برای این صنعت چاپ سیلک در چاپ های صنعتی محسوب میشود . در این مقاله مشخضات فنی کامل ، موارد کاربرد دستگاه چاپ سیلک،کیفیت چاپ، بازار کار و میزان درآمد،رنگهای مورد مصرف در چاپ سیلک ، آموزش کار با دستگاه چاپ سیلک ، گارانتی و پشتیبانی و نحوه خرید به صورت کامل در این مقاله توضیح داده شده است...

  • توضیحات کلی در مورد دستگاه چاپ سیلک T1400: (مشاهده فیلم توضیحات)

دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک

حالت کار این دستگاه بصورت میز متحرک است یعنی میز بصورت ازپایین به بالا تا رسیدن به فکی چاپ حرکت میکند  و عملیات چاپ انجام می شود و بعد از چاپ میز به پایین برمیگردد و کاربر میتواند جنس چاپ شده را برداشته و جنس دیگر را جایگزین کند.

این دستگاه دارای ضربه گیر پنوماتیک میباشد که از برخورد میز چاپ با فکی های شابلون گیر  جلوگیری بعمل می آوردو پس از آن فرمان چاپ به  اسکوئیجی داده میشود و عملیات چاپ صورت میپذیرد و بعد از عملیات چاپ دوباره میز به طرف پایین بر میگردد و توسط ضربه گیر پنوماتیکی استپ میکند.

این مدل از سرعت بالایی برخوردار میباشد و همچنین توانایی چاپ سطوح صاف تا ارتفاع 12سانت را دارد و سایز چاپ یعنی میزان رفت و برگشت اسکوئیجی و کاردک توسط سنسور قابل تنظیم میباشد تا در صورت داشتن چاپ سایز کوچک تر بتوان از شابلون کوچک تر استفاده نموند و در مصرف توری و زمان چاپ صرفه جوئی کرد.

 

کاتالوگ دستگاه چاپ سیلک

مشخصات فنی دستگاه چاپ سیلک اسکرین

T1400 دستگاه سیلک اسکرین
  • سایز دستگاه : عرض 130 ارتفاع 120 عمق 90سانتیمتر
  • وزن دستگاه: 220کیلوگرم
  • نیازمندی هوای دستگاه : کمپرسور باد ترجیحا 250 یا 150 لیتری 6بار
  • برق مصرفی دستگاه چاپ : تکفاز خانگی
  • حداکثر سایز مفید میز چاپ 50*70سانتیمتر
  • دارای تنظیم کنترل میزان رفت برگشت اسکوجی چاپ
  • دارای تنظیم سرعت رفت برگشت اسکوجی برای انواع رنگ های چاپ از لحاظ میزان سختی
  • دارای منوی فارسی و کاربر پسند
  • دارای سه حالت - دستی (برای تنظیمات اولیه ) - حالت نیمه اتوماتیک (چاپ با فرمان پدال) -حالت اتوماتیک (چاپ با زماندهی)
  • دارای سیستم وکیوم مکش مدیای چاپی
  • مجهز به سیستم رقیق کاری رنگ
  • دارای سیستم چاپ تک ضرب بدون روکش کردن
  • دارای سیستم چاپ دوضرب با یک فرمان
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند
  • تنظیم شابلون گیر به اندازه دلخواه برای سایز شابلون های مختلف
  • دارای سیستم ضربه گیر پنوماتیک
  • دارای سیستم شمارنده چاپ
  • مجهز به سیستم کنترل فشار و تنظیم زاویه کاردک و اسکوجی
  • مجهز به سیستم کنترل و مراقبت خودکار جک های دستگاه
  • مجهز به سیستم تاخیر برگشت کاردک برای روکش کردن رنگ
  • اگه میخوای کارگاه چاپ راه بندازی ، جواب همه سوالاتت اینجاست! 


گارانتی و پشتیبانی دستگاه چاپ سیلک شرکت تک پک چگونه است؟

دستگاه های شرکت تک پک از گارانتی یکساله قطعات الکترونیکی و همچنین پشتیبانی دائم برخوردار میباشد. تمامی قطعات دستگاه معتبر بوده و از نمایندگی داخل کشور برخوردار میباشد. همچنین دستگاه دارای عیب یاب هوشمند میباشد که تشخیص اشکال را بسیار آسان میکند و نیاز به حضور تکنسین تعمیرات شرکت در محل شما نمیباشد درصورت بروز مشکلات احتمالی میتوانید با کارشناسان ما درمیان بگذارید تا بصورت تلفنی و آنلاین توسط خود شما مشکل را رفع کنند و در زمان و هزینه خود صرفه جوئی کنید.

چرا از دستگاه چاپ سیلک استفاده کنیم؟

در درجه اول با توجه به بالا بودن تیراژ چاپ روزانه روش های سنتی چاپ از لحاظ نیروی انسانی نمیتواند پاسخگوی نیاز یک چاپ خانه چاپ سیلک باشد. همچنین سطح کیفیت چاپ به دلیل یک دست کشیدن کاردک و اسکوئیجی با فشار ثابت و زاویه ثابت کاردک اسکوجی با توجه به میزان تنظیم سرعت سیستم رفت و برگشت کمپلت چاپ طبق انتخاب کاربر برای مدیاهای مختلف چاپی نسبت به روش دستی که امکان یک میزان بودن تمامی چاپ ها را ندارد خیلی بالاتر میباشد.مورد بعدی کم کردن نیروی انسانی بکار برده شده در روند چاپ میباشد که از هزینه تمام شده چاپ با توجه به میزان رقابتی بودن قیمت چاپ در بازار میکاهد.

چه فضایی برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک نیاز داریم؟ آیا در خانه میتوانم این کار را انجام دهم؟

میزان فضای مورد نیاز برای این کار بستگی به دستگاه های انتخابی شما دارد چون سایز دستگاه ها و خشک کن ها متفاوت میباشد . حداقل فضای 20متری برای اینکار احتیاج دارید

سایز فضای دستگاه چاپ سیلک دستی: شصت و پنج در هشتادو پنج  سانت میباشد

سایز فضای دستگاه چاپ سیلک:t1400  نود و پنج در صدوپانزده سانت میباشد

سایز فضای دستگاه چاپ سیلک  :w400 هفتاد در صدو بیست سانت میباشد .

سایز فضای دستگاه چاپ سیلک نوار نقاله ای : 200در 135سانت میباشد .

سایز فضای دستگاه خشک کن برقی :A502.5 متر در 70سانت میباشد .

سایز فضای دستگاه خشک کن برقی : B503متر در 100 سانت میباشد .

سایز درایر های برقی چاپ لباس 4متر در 1متر میباشد و قابلیت سفارشی سازی در سایز های مختلف را دارند

سایز فضای دستگاه خشک کن گازی :400در100سانت میباشد .

سایز کمپرسور باید هم بسته به نوع کمپرسور خوابیده یا ایستاده حدود 1.5 در نظر بگیرید.

میزان سرمایه مورد نیاز برا این کار چقدر است؟

میزان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک به عوامل مختلفی نظیر انتخاب مدل دستگاه  نیاز به درایر یا خشک کن و عوامل دیگر دارد که قیمت های لوازم بروز میباشد و باید با مشاور فروش شرکت  مذاکره داشته باشید

برای دریافت قیمت روز میتوانید با شماره 09120721544 تماس بگیرید یا در تلگرام پیام بگذارید.

آیا دستگاه گارانتی دارد؟درصورتی خراب شدن دستگاه چه کار باید بکنیم؟

کلیه قطعات الکترونیکی دستگاه از شرکت های معتبر بوده و داخل ایران نمایندگی دارند و پشتیبانی میشوند.دستگاه آسان تعمیر بود و درصورت پیش آمدن مشکل لازم نیست برای رفت آمد تکنسین هزینه ای پرداخت کنید بصورت تلفنی و مجازی دستگاه بکمک تکنسین ما بدون هزینه عیب یابی میشود و راهنمایی لازم برای تنظیم و تعمیر به شما داده میشود تا هم سرعت کار شما افزایش پیدا کند و هم از هزینه اضافی توسط شما جلوگیری بعمل آید.

روی چه چیزهایی میتوان با چاپ سیلک چاپ زد؟

آموزش چاپ سیلک

شاید جواب به این ماساله از شمارش خارج باشد در واقع چاپ سیلک با مشاغل زیادی در ارتباط میباشد و روی اجسام و قطعات زیادی میتوان چاپ زد. اجسامی نظیر نایلون و نایلکس های فروشگاهی که مصرف بسیار زیادی دارند،ساک دستی پارچه ای،انواع مقوا و جعبه و کارتن مثل جعبه کفش جعبه فست فود ،انواع کارتن های بسته بندی محصولات و قطعات که کارخانه جات و کارگاه های تولیدی استفاده میکنند،انواع هدایای تبلیغاتی نظیر آفتاب گیر خودرو،تقویم و سر رسید، درب ظروف غذای یک بار مصرف،انواع گونی محصولات کشاورزی و خشک بار نظیر گونی برنج گونی آرد گونی انواع حبوبات و.. قطعات صنعتی و پلاستیکی و فلزی ، انواع شیشه ، چرم،کارتن پلاست و...

درآمد کار چاپ سیلک چگونه است؟

سوالی که خیلی پرتکرار هست و زیاد تو طول دوران کاری فروش و راه اندازی کارگاه های چاپ سیلک شنیدم همین سواله که درآمده چاپ سیلک چقدره؟ ماهی چند میلیون در میارم؟ حدودا چقد میتونم در بیارم هر ماه؟

درواقع درآمد هیچ کاری تو هیچ شغل آزادی قابل پیش بینی نیست و همچیز به تلاش خودتون بستگی داره. میتونید دستگاه بخرید و کارگاه چاپ راه بندازید و سراغ هیچ کار و مشتری ای نرید و ارتباط برقرار نکنید و به طبع هیچ درآمدی هم نداشته باشید. میتونید 24ساعت هم با معرفی محصول و بازاریابی تون دستگاه رو روشن نگه دارید و کار بکشید ازش. حالا مزیت چاپ سیلک چیه تو این ماساله نسبت به مشاغل دیگه؟

خوبی و مزیت چاپ سیلک اینه که با خیلی از مشاغل در ارتباطه همونطور که تو سوال قبلی جواب دادم خیلی موارد زیادی هست که میشه روش چاپ زد و همشون هم اکثرا مصرفی هستن و مشتری دائما سفارشش رو تمدید میکنه. پس اگه خوب کار کنید هیچوقت ارتباطتون با مشتری قطع نمیشه و فقط مشتری جدید به لیست مشتری هاتون اضافه میشه.

علاوه بر این قضیه میتونید مواد اولیه چاپ مشتری رو هم از تولید کننده تهیه کنید با قیمت پایینتر و روی اون جنس هم سود کنید بطور مثال مشتری به شما سفارش نایلون داده میتونید نایلون خریداری کنید با قیمت همکاری مثلا کیلویی 40هزارتومن و کیلویی 50هزارتومن حساب کنید و هزینه چاپ و شابلون رو هم جدا محاسبه کنید.

آیا چاپ سیلک بو و سر و صدا داره ؟

در مورد صدای دستگاه چاپ سیلک: سر و صدای خاصی نداره و کمتر از چرخ خیاطی صنعتی صدا دارد. ولی کمپرسور بادی که برای دستگاه تهیه میکنید در زمانی که اتومات میکند و روشن میشود بسته به نوع کمپرسور صدایی مانند صدای موتور سیکلت را دارد و بعد از پر کردن مخزن از هوای فشرده باز خاموش میشود. اگر برای شما این صدا مشکل ساز است میتوانید توسط چوب و عایق صوتی یک باکس صدا خفه کن برای کمپرسور باد خود با هزینه پایین بسازید.

در مورد بوی دستگاه چاپ سیلک:

در مورد بوی رنگ دستگاه چاپ سیلک باید خدمت شما عرض کنم که برای چاپ روی جنس های مختلف از رنگهای مختلفی استفاده میشه و حلال های رنگهای مختلف میتونن بودار و بدون بو باشند. مثلا رنگ پی وی سی که برای چاپ نایلون استفاده میشه از حلال ریتاردر برای شل کردن رنگش استفاده میشه که بوی خاصی داره با توجه به کیفیت رنگ و ریتاردر با هزینه بالاتر میشه رنگ و حلال بدون بود خریداری کرد. رنگهای پایه آب معمولا بدون بو هستن که بیشتر روی پارچه و کارتن مورد مصرف قرار میگیرند.

رنگهای پلی اتیلن ، پیگمنت ، پلاستیزول، دیو، مارابو ، لاتکس، برداشت،انواع بیس ها.. مطمئنا حلال های مخصوص به خود را دارند که بعضی بوی خاصی دارند و بعضی بدون بو هستند. در ضمن هیچوقت گذاشت یک فن جهت تهویه هوای مناسب را در کارگاه چاپ سیلک خود فراموش نکنید.

آیا روی لباس هم میتونیم چاپ بزنیم ؟

دستگاه چاپ سیلک در واقع وظیفه کشیدن اسکوجی و انتقاله رنگ و برگرداندن رنگ توسط کاردک برای چاپ بعدی را دارد. پس با این اوصاف روی همه سطوح صاف با توجه به شرایط مدیای چاپی خود میتواندی چاپ بزنید.

ولی باید توجه کنید هر کار احتیاج به تخصص خود را دارد و فقط صرف داشتن دستگاه چاپ سیلک نمیتوانید بدون داشتن علم و تجربه این کار چاپ مناسب و قابل رقابتی بگیرید.چاپ روی انواع سطوح مثل نایلون نایلکس مقوا کارتن ،چوب،کارتن پلاست ،شیشه،تقویم و سر رسید،گونی و.. به راحتی با چند بار تمرین امکانپذیر است.

چاپ لباس به دلیل حساسیت بالا و داشتن شرایط مختلف مثلا در نظر گرفتن نوع پارچه،رنگ مناسب برای آن نوع از پارچه،زیر سازی مناسب،خشک کردن با درایر مناسب احتیاج به علم و تجربه خود را دارد که افراد مبتدی که تازه شروع به کار میکنند میتوانند از سطوح آسانتر شروع به کار کنند و به مرور با بدست آوردن تجربه به چاپ لباس نیز مشغول شوند.

حتما باید دستگاه خشک کن هم بگیریم؟ اگر خشک کن نداشته باشیم میتونیم کار کنیم؟

نه حتما نباید خشک کن بگیرید! ولی توجه کنید بدون خشک کن چه اقداماتی باید انجام دهید برای خشک کردن یک تیراژ بالای چاپ؟ یا باید فضای اتاق مناسبی داشته باشید که بتوانید طناب کشی کنید.یا باید اجناس روی طبقات خشک کن دستی یا میز پهن شود. که این ماساله دو عیب اساسی دارد اول اینکه زمان زیادی برای خشک شدن جنس چاپی به هدر میرود. دوم اینکه یک نیروی کار اضافه لازم دارید که جنس چاپی را گرفته و پهن کند.

در هر صورت اگر در ابتدای کار توان خرید خشک کن را ندارید میتوانید از این روش ها استفاده کنید . ولی اگر خشک کن ریلی داشته باشید میتوانید بعد از چاپ مدیای خود را بر روی نوار نقاله دستگاه خشک کن بگذارید تا خشک کن آنرا به داخل مخزن بکشد و بعد از خشک کردن از طرف دیگر آن را به خارج از دستگاه هدایت کند.

چه کمپرسور باید برای دستگاه های چاپ سیلک اتوماتیک احتیاج هست؟

کمپرسور یا پمپ باد مناسب برای دستگاه چاپ سیلک های شرکت تک پک میتواند ۱۵۰تا ۲۵۰ لیتری با قدرت ۶بار باشد . هرچه میزان لیتر کمپرسور بیشتر باشد یا مخزن بزرگتری داشته باشد دیرتر اتومات میزند و روشن میشود و شروع به پر کردن مجدد پمپ میکند. کمپرسور های باد در دو مدل ایستاده و خوابیده در بازار عرضه میشود که با توجه به میزان فضای کار شما میتوانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید. کمپرسور های ایستاده فضای کمتری اشغال میکنند.

کمپرسور باد دستگاه چاپ سیلک

 

چطور میتونم مشتری جذب کنم؟

جذب مشتری درواقع بستگی به این داره که شما در چه شاخه ای بخواید فعالیت کنید و روی چه چیزی بخواید چاپ بزنید

بطور مثال اگه شما بخواید روی اقلام تبلیغاتی چاپ بزنید هم میتونید بصورت مستقیم با مشتری در تماس باشید و هم از شرکت های تبلیغاتی سفارش کار مشتری هاشون رو بگیرید.

در هر صورت بهتره شما یک البوم از نمونه محصولات چاپی رو داشته باشید

بزارید براتون مثال بزنم

شما میتونید تامین کننده های لوازم چاپ رو پیدا کنید و ازشون نمونه کار بگیرید

مثلا تولید کننده نایلون و نایلکس

تولید کننده ساک دستی پارچه ای

تولید کننده انوع جعبه و کارتون نظیر جعبه های فست فود جعبه کفش کارتن های بسته بندی و..

تولید کننده انوع هدایای تبلیغاتی نظیر تقویم و سر رسید. انواع جلد مدارک. آفتابگیر خودرو و..

تولید کننده انواع کیسه و گونی نظیر گونی های پلی پروپلن و کیسه های پارچه ای برای بسته بندی برنج و انواع خشکبار و مواد صنعتی و غذایی..

و...

این نمونه کارهاتون رو میتونید به مشتری هاتون نشون بدید و ازشون سفارش کار بگیرید

و از تامین کننده خرید کنید مقدار مورد نیاز مشتری تون رو و روش چاپ بزنید و به مشتری تحویل بدید

هم میتونید از تامین کنندتون تخفیف و درصد همکاری بگیرید و روی جنس سود داشته باشید و هم روی هزینه چاپ و شابلون سود کنید فقط روی این ماساله توجه کنید که اول:

مشتری رو متقاعد کنید ک روی تیراژ بیشتر خرید کنه ازتون تا وقتی ک میزارید برای کار سود بیشتری داشته باشه براتون.

و دوم: وقتی تازه وارد بازار کار میشید حتما باید یه تفاوتی با رقباتون داشته باشید که مشتری شمارو انتخاب کنه بطور مثال

یا میتونید نوآوری توی کار داشته باشید و محصولات جدید رونمایی کنید

یا میتونید با قیمت مناسب کار کنید

یا میتونید تحویل در محل به مشتری بدید و..

برق مصرفی دستگاه چاپ چقدره؟

دستگاه های چاپ سیلک اتوماتیک کمتر از ۵آمپر مصرف برق دارن و خیلی کم مصرف هستند چون بیشتر از نیروی پنوماتیک جک های بادی دستگاه استفاده میشه و تنها مصرف برق دستگاه قسمت مین برد دستگاه و پی ال سی و موتور دستگاه در مدل های کاملا تکمیل هست.

اگر دستگاهم خراب شد چه کاری باید انجام بدم؟

با توجه به اینکه دستگاه های اتوماتیک چاپ سیلک ما دارای عیب یاب هوشمند هستن و تمامی قطعات الکترونیکی دستگاه به پی ال سی متصل هستند هر قطعه ای از دستگاه اگر معیوب باشد روی مانیتور نمایش داده میشود و شما میتوانید با ارسال یک فیلم کوتاه از صفحه عیب یاب هوشمند دستگاه به پشتیبان خود  با توجه به اینکه تمامی قطعات دستگاه کشویی و پیچی و ماژولار هستند قطعه مورد نظر را به راحتی تنظیم و یا تعویض کنید و نیازی به تعمیرکار و یا حتی ارسال دستگاه برای تعمیر ندارید تا در زمان و وقت شما صرفه جویی بعمل آید.

بازار کار چاپ سیلک و درآمد آن چگونه است؟

چاپ سیلک 

در سالهای اخیر با در نظر گرفتن توجه بیشتر به اهمیت تبلیغات در فروش و همچنین تبلیغات ماندگار و اهمیت برند سازی علاوه بر کسب و کار های بزرگ کسب و کارهای کوچک هم به انجام تبلیغات روی آورده اند و از اهمیت این کار مطلع شده اند. یکی از شاخه های مهم تبلیغات کالا بسته بندی کالا و طراحی و اطلاعات درج شده و میزان آگاهی رسانی به مشتری میشباشد. چاپ سیلک با توجه به اینکه عمدتا روی کالاهای مصرفی از قبیل نایلون نایلکس ساک دستی تبلیغاتی انواع کارتن و جعبه ، چرم، سررسید تقویم شیشه ، چوب ، کارت عروسی و... انجام میپذیرد همیشه امکان تمدید سفارش مشتری میباشد و تمام خریداران خدمات چاپ شما به بانک مشتریان دائمی شما افزوده میشوند که از این رو چاپ سیلک یکی از شغل های پردرآمد محسوب میشود.

چاپ سیلک چیه و چه کاربردی داره؟

چاپ سیلک یک نوع چاپ بوسیله شابلون هست که کاربرد زیادی داره و روی سطوح صافی و برش خورده ای که امکان چاپ دیجیتال یا روشهای چاپ خیلی پرتیراژ وجود نداره میشه چاپ زد. مثل نایلون فروشگاهی ، ساک دستی، انواع مقوا و جعبه مثل جعبه کفش ،جعبه پیتزا،جعبه و کارتن انواع محصولات صنعتی و کارخونه ها ، هدایای تبلیغاتی مث آفتابگیر خودرو،تقویم،سر رسید، انواع گونی های محصولات کشاورزی و صنعتی مث گونی برنج و کیسه های مواد صنعتی، روی چرم،روی کارتن پلاست ، قطعات پلاستیکی فلزی و صنعتی، شیشه و...

برق مصرفی دستگاه های خشک کن چقدره؟

میزان مصرف خشک کن های گازی و برقی:

خشک کن چاپ سیلک مدل A50:

دارای ۸المنت ۵۰۰وات میباشد که با مصرف موتور دستگاه و اینورتر و فن در بیشترین حالت ۱۸ آمپر مصرف برق دارد

البته دستگاه دارای ترموستات کنترل حرارت میباشد که دمای بیشتر از حد مجاز برای خشک

کردن تولید نمیکند و با اتومات زدن المنت ها خودکار خاموش و روشن میشوند و از مصرف فول جلوگیری میکند.

خشک کن چاپ سیلک مدل B50:

این خشک کن چاپ در طول ۴متر تولید میشود و تمامی مشخصه های خشک کن A50 را دارا میباشد ولی قدرت المنتهای ان بالاتر است و در بیشترین حالا ۲۳امپر مصرف برق دارد که با توجه به توضیحات بالا و با توجه به امکانات کنترلی دستگاه قابلیت اقتصادی کردن مصرف نیز وجود دارد

 15.گاز مصرفی دستگاه خشکن گازی چقدره؟

خشک کن گازی C50:

بصرفه ترین خشک کن و درایر از لحاظ مصرف خشک کن مدلC50 گازی میباشد که از یک نوع مشعل خاص کم مصرف بهره میبرد و مصرف ساعتی آن حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان فقط میباشد

و حدود ۳امپر هم مصرف برق برای موتور و فن و کنترل اینورتر دستگاه دارد. یعنی یک روز کاری با ده ساعت کار کمتر از ۴هزارتومن مصرف دارد

آیا دستگاه رو نصب میکنید در محل ما؟

دستگاه های چاپ سیلک و خشک کن احتیاجی به نصب ندارند و بصورت آماده با وصل کردن به برق و کمپرسور باد به راحتی کار میکنند . هنگام تحویل دستگاه به شما آموزش کامل نحوه استفاده داده میشود و از پرداخت هزینه اضافی برای هزینه نصب و ایاب ذهاب تکنسین جلوگیری بعمل می آید و مشکلات زمانبر بودن ارسال تکنسین برای نصب و راه اندازی را دیگر ندارید.

زمان تحویل دستگاه چند روزه است؟

از مزیت های خیلی قابل توجه شرکت تک پک این است که دستگاه های چاپ سیلک شرکت ما معمولا بصورت آماده موجود میباشد و پای معامله به مشتری تحویل داده میشود و هزینه ای بابت بیعانه دریافت نمیشود و وعده زمان ساخت طولانی داده نمیشود . توجه کنید که این مساله در هر خریدی از ماشین سازی ها بسیار مهم میباشد و معمولا ماشین سازی ها بعلت تامین قطعات بدقول هستند و بسیار دیده ایم که سر این ماساله خیلی از مشتریان ما در خرید قبلی خود به مشکل خورده اند!

آیا توی شهر های کوچیک کارایی داره دستگاه چاپ سیلک؟

دستگاه چاپ سیلک با توجه به این که روی اجسام مختلف قابلیت چاپ دارد با مشاغل زیادی که اکثرا مصرفی هستند در ارتباط هست . اگر شما در شهر کوچکی زندگی میکنید باتوجه به جمعیت و و پتانسیل های جغرافیایی میتوانید تصمیم به خرید بگیرید.

حالا منظور از جمعیت و پتانسیل های جغرافیایی چه چیزی هست؟ با توجه به میزان جمعیت،فرصت های شغلی بیشتری در هر شهر ایجاد میشود بطور مثال هرچقدر جمعیت یک شهر بیشتر باشد شغلهای بیشتری ایجاد شده و احساس نیاز بیشتری به هرگونه از خدمات میشود که چاپ هم یکی از خدمات میباشد مثلا فروشگاه های بیشتر یا کارگاه های صنعتی بیشتر نیاز بیشتری در بازار برای بحث بسته بندی نظیر نایلون نایلکس ، گونی ،جعبه و کارتن ،قطعات و هدایای تبلیغاتی را دارند.

شما با توجه به درنظر گرفتن پتانسیل های جغرافیایی یک شهر مثلا محصولات کشاورزی مثل برنج یا انواع خشکبار میتوانید احتیاجات به گونی و نایلون و کارتن و بسته بندی و چاپ روی آن را در نظر بگیرید و بعنوان بازار هدف روی آن تمرکز کنید. و یا انواع محصولات صنعتی مثل سیمان گچ و هرگونه محصول دیگری..

- با توجه به مسافت شهرهای اطراف شما میتوانید روی بازارهای مصرف شهرهای اطراف هم کار کنید که این ماساله میتواند به رشد کسب و کار شما کمک زیادی کند.

دستگاه چاپ سیلک چند رنگ چاپ میزند؟

دستگاه های چاپ سیلک بصورت پایلوت هر شابلون یک چاپ میزند و دستگاه های تک شابلون چند رنگ چاپ را بصورت تفکیکی و جدا از هم در چند دور مجزای چاپ میزند بعد از خشک شدن هر رنگ میزنند

نکته ی حائز اهمیتی که باید در این مورد در نظر گرفت این است که عمده سفارشات چاپ در بازار بصورت تک رنگ میباشد. چون در چاپ سیلک هزینه هر رنگ چاپ و شابلون آن بصورت مجزا از مشتری دریافت میشود و مشتری باید برای دو یا سه رنگ چاپ هزینه دو یا سه برابر نسبت به کار تک رنگ بعنوان کارمزد بپردازد که این امر باعث میشود درصد سفارشات چند رنگ پایین بیاید.

آیا میشه بعنوان شغل دوم یا پاره وقت کارگاه چاپ سیلک راه اندازی کرد؟

عمل چاپ سیلک بعنوان یک خدمات غیرحضوری است و معمولا فوریت ندارد از این بابت میتوان چاپ سیلک را بعنوان شغل دوم و پاره وقت برگزید که حتی در شب و در تایم های اضافی میتوان آن کار را انجام داد. گرچه شخصاً طبق تجربه فروش طولانی دستگاه های چاپ سیلک و راه اندازی کارگاه های چاپ سیلک در سراسر کشور و حتی صادرات به کشورهای همسایه بر این باور هستم که بعلت رونق این کار و بازار کار گسترده چاپ سیلک ایت شغل بعنوان شغل اصلی محسوب میشود و مشتریانی که بعنوان شغل دوم یا پاره وقت چاپ سیلک را شروع کردند اینکار به شغل اصلی آنها تبدیل شد و کارگاه چاپ خود را گسترش دادند.

چطور طرح رو میدیم برای چاپ به کامپیوتر وصل میشه؟

یکی دیگه از سوالای پرتکرار از طرف مشتری هایی که با روند چاپ سیلک آشنایی ندارن اینه که چطور طرح چاپ رو به دستگاه چاپ سیلک میدیم؟ آیا به کامیپوتر وصل میشه؟ یا پورت USB داره برای وصل کردن فلش؟

در پاسخ به این سوال باید بگم که هیچکدوم از اینها

در واقع شما باید طرح چاپتون رو بصورت تک رنگ و مشکی روی کاغذ پرینت بگیرید و بعد از اون به کمک میز نور و لوازم ساخت شابلون یک کلیشه ظاهر کنید و اون کلیشه رو به دستگاه چاپ ببندید و رنگ داخلش بریزید و به دستگاه فرمان چاپ بدید.که تمامی این مراحل هنگام تحویل دستگاه به شما آموزش داده میشه و مراحل ساده ای داره ساخت شابلون.

چقد طول میکشد جنس چاپی در خشک کن خشک شود؟

اگر از خشک کن چاپ سیلک استفاده کنید عملا پا به پای چاپ عمل خشک کردن انجام میشود و با اتمام مرحله چاپ عمل خشک شدن هم به اتمام میرسد و جنس چاپی آماده تحویلب ه مشتری میباشد ولی اگر از خشک کن چاپ استفاده نمیکنید جنس چاپی شما باید روی طناب آویزان شود و با توجه به نوع رنگی که استفاده میکنید از نیم ساعت تا یک روز ممکن است عمل خشک شدن چاپ به طول بینجامد.

 خشک شدن جنس چاپی در درون خشک کن به چند فاکتور بستگی دارد: 1.جنس رنگ: رنگهای مخصوص چاپ معمولا خشک کردن آنها راحت تر میباشد و رنگهای غیر تخصصی که برای ارزانتر تمام شدن هزینه چاپ استفاده میشود مثل رنگهای روغنی سخت تر خشک میشوند و باید از ترکیب موادی که به خشک کردن آن کمک میکند استفاده کرد 2.میزان سطح چاپ: میزان سطح چاپ در زمان خشک کردن تاثیر دارد

با توجه به دو فاکتور بالا دستگاه های خشک کن شرکت تک پک در مدل هایی با سایز های مختلف و امکانات کنترل سرعت نوار نقاله و کنترل میزان دما و دمندگی داخل مخزن میتواند جنس چاپی شما را خشک کند . باید توجه داشته باشید که جنس چاپی شما چقد تحمل گرما را دارد؟و در حین خشک شدن اگر رنگ دیر خشکی استفاده میکنید نسوزد با توجه به کنترل میزان دما و سرعت نوار نقاله و. که با راهنمایی تکنسین های مجموعه تک پک میتوانید خشک کن مناسب را برای خود انتخاب کنید.

دستگاه های چاپ سیلک و خشک کن بصورت سفارشی در سایز های خاص آیا ساخته میشود؟

شرکت تولید چاپ تک پک سازنده مستقیم ماشین آلات چاپ سیلک و خشک کن و برش پارچه میباشد که درصورت احتیاج به ماشین الات اختصاصی ساخت طبق نیاز مشتری طراحی و برآورد قیمت و تولید میشود.

چه پرینتی روی کاغذ برای ظهور شابلون چاپ سیلک مناسبه؟

هر چه پرینت شما پررنگ تر باشه ظاهر کردن شابلون راحت تر هست

میتوانید از  کاغذ کالک که نور رو بهتر از خودش عبور میده و شفافتر هست با پرینت لیزری استفاده کنید. فقط مد نظر داشته باشید که نیاز به پرینت خیلی پر رنگ و بدون نقص دارید برای شابلونسازی .

آیا شما میز نور هم دارید برای ساخت شابلون؟

خیر. ما میز نور برای فروش نداریم

معمولا میز نور های آماده تو بازار قیمت بالایی دارند

ما میتونم شمارو راهنمایی کنیم که خیلی ساده خودتون یک میز نور با هزینه خیلی پایین و کاراتر و بهتر بسازید و از هزینه غیرضروری برای راه اندازی کارگاه چاپ شما جلوگیری بشه.

کیفیت چاپ در دستگاه t1400 چگونه است؟

کیفیت چاپ سیلک در هر نوع از دستگاه ها عمدتا به میزان مهارت کاربر در انتخاب - توری مناسب با جنس مدیای چاپی و رنگ مورد استفاده - رنگ مناسب برای جنس چاپی - ساخت صحیح کلیشه چاپ سیلک و.. برمیگردد. این مدل از دستگاه امکانات کیفیتی از قبیل - سرعت رفت برگشت سیستم چاپ - سیتسم کنترل فشار و زاویه کاردک و اسکوئیجی - تاخیر برگشت کاردک روکش را که در کیفیت چاپ در شرایط مختلف میتوانند دخیل باشند را داراست.

رنگهای چاپ مورد مصرفی:

اصولا در دستگاه چاپ سیلک ماننده دستگاه های چاپ دیجیتال از رنگ بخصوصی برای چاپ استفاده نمیشود و با توجه به نوع جنسی که روی آن چاپ انجام میشود نوع رنگ چاپ سیلک مشخص و انتخاب میشود که معمولا در این حرفه از رنگهای -پی وی سی - پلی اتیلن - اورینت - پیگمنت - انواع بیس ها و افزودنی های آن - پلاستیزول - مارابو- سریکول - رنگ PP و... استفاده میشود

آموزش کار با دستگاه چاپ سیلک:

در مجموعه تولید و چاپ تک پک بعد از خرید ماشین آلات چاپ سیلک و خشک کن چاپ سیلک آموزش لازم از نحوه ساخت کلیشه و شابلون چاپ سیلک تا نحوه استفاده از دستگاه چاپ سیلک و بستن شابلون روی فکی های دستگاه و تنظیم اندازه چاپ و ضرب چاپ و همچنین تنظیم سرعت چاپ و نحوه چاپ اتوماتیک زماندار و نحوه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک با پدال آموزش کامل داده میشود و همچنین با توجه به آپشن های بیشتر دستگاه کلیه موارد در منوهای دستگاه توضیح کامل داده میشود. و همچنین مشتریان عزیز میتوانند از مشاوره کارشناس های ما جهت نحوه بازاریابای و فروش و همچنین نحوه تامین مواد اولیه با قیمت مناسب در بازار و انتخاب رنگهای مناسب برای مدیا های مختلف چاپی بهره مند شوند.

مشاهده فیلم های دستگاه چاپ سیلک T1400

راه اندازی کارگاه چاپ سیلک

برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک چه چیزهایی نیاز داریم ؟
  • اگر نیاز به مشاوره و خرید این محصول دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.