معیار ها و نکاتی که باید در هنگام خرید ساک دستی به آن توجه کنیم

با فراگیر شدن مصرف ساک دستی در بازار مصرف انواع بگ شاپینگ ها برای مصارف خرید ، بسته بندی ، نمایشگاهی و... همواره مشتریان زیادی در روز با تماس با شرکت تک پک درخواست خرید دارند ولی در معیارهای انتخاب خود از قبیل رنگ ساک دستی ، سایز بگ و مدل آن تردید دارند . آنچه مشخصا در این پروسه باید به آن توجه کرد این است که یک مدل از ساک دستی پاسخگوی همه نیاز های نوع مصرفی نمیتواند باشد. ما در این مقاله سعی برآن داریم تا بصورت مفصل راهنمای خرید و انتخاب شما مشتریان عزیز با آشنایی با واژه های این صنعت ، رنگهای مورد استفاده ، ضخامت های کیسه های تبلیغاتی ، مدل ها ، توجیه اقتصادی ، تحمل وزن کیف دستی و... باشیم

ساک دستی پارچه ای

رنگ های ساک دستی :

یکی از مهمترین مزیت های خرید و نقاط عطف این نوع محصول نسبت به محصولات مشابه نایلونی ، کاغذی و... رنگبندی بالا و جذاب این محصول میباشد که با توجه به کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند این رنگها از تلرانس و تفاوت نسبی برخوردار هستند. میزان استفاده از رنگدانه ها و نوع مرغوبیت آن در این صنعت یکی از تاثیر گذارترین موارد در کیفیت رنگبندی پارچه اسپان باند میتواند باشد.

عموما در تولید ساک دستی پارچه ای از رنگهای : سفید ، مشکی ، کرم قهوه ای ، نقره ای ، توسی ، زرد ، آبی فیروزه ای ، آبی کاربنی ، قرمز ، سبز فسفری ، سبز تیره ، زرشکی ، قهوه ای سوخته ، سرمه ای ، سرخابی ، بنفش ، نارنجی ، دارچینی و.. می باشند که با توجه به نوع مصرف این رنگها مورد استفاده قرار میگیرند . رنگ سازمانی ، ست رنگ و فضای فروشگاهی ، گروه سنی مصرف کننده ، رسمیت مکان استفاده و پخش، نوع چاپ و رنگ چاپ روی ساک دستی .. قابل توجه ترین موارد انتخاب رنگ پارچه برای تولید کیسه تبلیغاتی میباشد.

WhatsApp Image 2018 01 06 at 10.57.29 AM

سایز ساک دستی :

در انتخاب سایز ساک دستی پارچه ای ، در مدلهای فلت عرض و ارتفاع ساک دستی را باید در نظر گرفت که در مدل های دسته بندی و دسته موزی قسمت بالای نصب دسته بصورت تقویت شده و دولایه میباشد .

در مدل های ساک دستی فلت زیرپاکتی یا کف کاست علاوه بر عرض و ارتفاع کار باید عرض کاست کف را هم مد نظر قرار داد که عموما در سایز های 8 و 10سانت سفارش داده میشوند

مدل دیگری از ساک دستی مدل بغل پاکتی میباشد که به نام های دیگری نظیر ساک دستی کاست دار ، ساک دستی عطف دار و یا طبله دار نیز شناخته میشود . در این نوع محصول علاوه بر عرض و ارتفاع ساک دستی باید میزان قطر بغل محصول را هم در نظر گرفت . به اصطلاح رایج سه طرف کاست میباشند که از کف و چپ و راست به اندازه مساوی باز میشنود.

با در نظر گرفتن نوع محصولی که قرار است در ساک دستی قرار گیرد از لحاظ وزنی و سایز میتوان اندازه و سایز را مشخص نمود . انتخاب سایز با توجه به نیاز از جهتی برای توجیه اقتصادی خرید میتواند بصرفه باشد ولی در انتخاب سایز های کوچک باید در نظر داشت که این کالا یکبار مصرف نیست و مشتری و مصرف کننده نهایی میتواند بارها از آن استفاده نماید و همواره سایز های متوسط و بزرگ در این نوع نگرش برای انتخاب سایز میتواند کاربردی تر باشد از لحاظ تبلیغات ماندگار.

تحمل وزن ساک دستی :

ساک دستی پارچه ای از لحاظ تحمل وزن نسبت به ساک دستی نایلونی و کاغذی بسیار مقاوم تر میباشد و در سایز های معمول مثل 35 * 45 با ضخامت 60 حدودا تحمل 10کیلو و در ضخامت

منظور از گرماژ در پارچه اسپان باند مورد مصرف ساک دستی چیست ؟

در صنعت تولید و چاپ ساک دستی واژه گرماژ یکی از واژه هاییست که معمولا مشتریانی که اولین بار این محصول را خریداری میکنند برایشان جای سوال است که گرماژ 60 یا گرماژ 90یعنی چه؟ منظور از گرماژ این نیست که وزن ساک دستی تولید شده 60گرم یا 90گرم است.. منظور این است که پارچه مورد مصرف در هر متر مربع وزنی معادل 60گرم یا 90گرم دارد. پس طبیعتا پارچه اسپان باند 60گرم ضخامت کمتری نسبت به پارچه اسپان باند 980گرم دارد که یکی از مواردیست که روی قیمت ساک دستی بسیار موثر میباشد.

منظور از واژه های دسته موزی ، دسته بندی ، دسته لوپ ، دسته زنبیلی ، دسته آویز ، دسته سر خود چیست؟

واژه های ساک دستی دسته موزی و دسته سر خود در ساک دستی معمولا به مدلی اطلاق میشود که نوع دسته آن برش خورده است و برای حمل چهار انگشت داخل آن قرار میگیرد که میتوانید در تصویر زیر این مدل را مشاهده نمایید

ساک دستی ارزان

دیگر واژه های ساک دستی دسته بندی ،کیسه تبلیغاتی دسته لوپ ، کیف دستی دسته زنبیلی ، ساک پارچه ای دسته آویز

مربوط به یک نوع نصب دسته میباشند که در تصویر زیر میتوانید این مدل را مشاهده نمایید.

کیف دستی تبلیغاتیکیسه تبلیغاتی دو رنگ

برای ارسال صورت سفارش چه فاکتورهایی را باید به کارشناسان فروش اعلام کنیم؟

برای ارسال صورت سفارش به کارشناسان فروش برای محاسبه قیمت تمام شده محصول مشتریان عزیز باید فاکتور هایی نظیر: 1.سایز: طول و عرض ،اندازه کف کاست یا اندازه عطف بغل در صورت نیاز 2.مدل: فلت ، بغل پاکتییا زیر پاکتی 3.نوع دسته دسته موزی یا دسته لوپ 4.تیراژ تولید 5.رنگ ساک دستی . 6.گرماژ انخابی 7.چاپ یکرو یا دورو 8.رنگ چاپ 9.مشخصات شرکت و تماس و شهر و مکانی که کالا باید ارسال شود

 09120721544 - 09355306716 


Top