مقالات چاپ

چگونه شغل انتخاب کنیم و در آن موفق باشیم! تجربه های کاربردی و تضمینی پیشنهاد شغلی

سلام ، من مقداد اسماعیلی هستم.متولد اردیبهشت 67 ، کارشناس نرم افزار ،کارآفرین و صنعت کار

پیشنهاد شغل

توی این مطلب میخوام تجربیات شخصی خودم رو در مورد راه اندازی شغل با شما در میون بذارم شاید برای خیلی هاتون جالب باشه و نکات خوبی رو بتونید ازش استخراج کنید. ازتون میخوام که حوصله خوندنتون رو بالا ببرید چون این مطلب تجربه با ارزش سالهای زیاد کاری و موفق من هست

 دوستان عزیز شما تجربه راه اندازی چند کسب و کار رو دارید؟ بطور حتم تعداد زیادی از ما کسب و کار و شغل هایی رو راه اندازی کردیم و نتونستیم توش موفق بشیم یا مدتی بعد دلسرد شدیم و این دلسردی موجب این شد که اون کسب و کار رو تعطیل کنیم و یا هنوز بصورت ضعیف و بقولی آب باریکه ای که هست داریم ازش استفاده میکنیم

چرا اینطور میشه؟آسیب های شکست شغلی چیه ؟ چطور میتونیم هر شغلی رو رشد بدیم و درآمد زیادی ازش کسب کنیم؟ چیکار میتونیم کنیم که انگیزمون افت نکنه ؟

مطمئنا دلایل زیادی میتونه وجود داشته باشه که به دو قسمت عمده تقسیم میشن.

اول: انتخاب نادرست و جوگیرانه و بدون تحلیل(که حق میدم به همه دوستان تو این شرایط بد اقتصادی که هرایده ای رویا تو ذهن آدم میاره و جوی ایجاد میکنه که قدرت تحلیل رو از آدم میگیره چون همه احتیاج فوری به درآمد و شغل دارن و دوست دارن زودتر به پول و نتیجه برسند)

دوم: "ثابت قدم نبودن" و "تلاش کم" و "درست نبودن شیوه های تبلیغ کار و جلب توجه مشتری بصورتی" که جامعه امروز طلب میکنه

چطور عمل کنیم که موفق باشیم؟ راه حل چیه؟

خب ، حالا میخوایم دو مورد بالا رو با هم آنالیز کنیم و نکات کلیدی و مهم رو برای تصمیم گیری مناسب برای راه اندازی کسب و کار رو بیان کنیم. میتونم به شما اطمینان بدم که اگه همین الان گوشی همراهتون رو بردارید و نکات زیر رو یادداشت کنید و با جدیت انجام بدید تو مراحل راه اندازی شغلتون درصد خیلی بالایی به موفقیت شغلی نزدیک میشید و من رو هم از دعای خیرتون محروم نمیکنید.

پیشنهاد شغلی

هفت مورد برای انتخاب صحیح عنوان شغل:

1.علاقه شخصی به شغل:

یکی از مهمترین مسائل برای انتخاب شغل اینه که با روحیات شما سازگار باشه. شاید بگید تو این وضعیت این جمله خیلی کلیشه ای هست.ولی خیلی از افراد هستند که تو شغلشون موفق هستن نسبتا و درآمد کافی دارند ولی بعد مدتی ترجیه میدن ادامه ندن شغلشون رو.چون علاقه ذاتی به شغلشون ندارند هر لحظه فکر میکنن حتما مشاغل دیگه بهتر براشون جواب میده و این باعث میشه نتونن مدت زیادی دوام بیارن تو کارشون. تجربه شخصی خودم تو این مورد این بوده که سالها پیش بعنوان اولین شغلم تصمیم به افتتاح فروشگاه کیف و کفش گرفتم با سرمایه پایین (البته زمانی بود که میشد با سرمایه کم هم پیشرفت کرد خیلی راحت) بعد مدتی با ایجاد کردن وجه تمایز و تفاوت نسبت به رقبای اطرافم خیلی خوب تونستم مشتری های زیادی رو جذب کنم حتی یادمه یکروز تمامی جنس های فروشگاهم به فروش رفت بصورت کامل و مجبور شدم تعطیل کنم. چون مکان پرترددی هم بود فروشگاهم(که البته در این مورد پرتردد بودن هم در ادامه بحث حتما توضیح میدم بهتون). بعد مدتی با اینکه درآمد خوبی داشتم ولی حس کردم ظرف من بودن توی اون فروشگاه و فروشندگی نیست.به روحیاتم نمیخوره . حس میکردم انرژی بیشتری دارم و نیاز به کار اکتیوتری دارم تا به قدر تلاشم بتونم درآمد کسب کنم ، نه اینکه بشینم تو فروشگاهم منتظر مشتری..خلاصه تا یه جایی میتونستم با تبلیغات و آوردن مدل های جذاب و نیازشناسی مشتری درآمدم رو بالا ببرم و از اون به بعد بن بست درآمدی محسوب میشد برام.تعطیل کردم فروشگاهم رو و با شرایط خیلی سخت شروع به کار تولید کردم تولید ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای بجای نایلون و پلاستیک ها و بازار هدفم رو هم در درجه اول فروشگاه ها و بوتیک ها در نظر گرفتم ، طبیعتا هیچ سررشته ای هم توی این کار نداشتم نه تولید و نه چاپ روش..و در اون زمان هم ارتباطات و فضای مجازی خیلی قدرت کمتری داشت و نمیشد چیزی یاد گرفت از فضای مجازی و آموزش ها خیلی محدود بود، تنها چیزی که برام اهمیت و جذابیت داشت "بازار مصرف عمومی" و بزرگ تولیدم بود.و اینکه داشتم یک کالای مصرفی تولید میکردم که نیاز دائم بازار بود و جایگزین نایلون و پلاستیک بود و عمر بیشتری داشت و یک کالای لوکس تر نسبت به چیزی که تو بازار هست با مزایای بیشتر محسوب میشد و فکر میکردم راحت میتونم مشتریم رو متقاعد به خریدش کنم. با تمام سختی هاش و ندونم کاری ها برام جذابیت داشت چون همیشه یه چیزی داشت که ذهنمو مشغول کنه و همیشه یه چیزی لنگ بود تو کار که بخام براش بدوم و برطرفش کنم و این تلاش به روحیات من میخورد.. (ادامه داستان کاریم رو تو بخش های جلوتر میگم براتون با توجه به تیتر موضوع،که بتونید خوب تحلیل کنید و نتیجه بگیرید)

2.روابط عمومی برای رشد شغلی:

پیشنهاد شغل

یکی از مسائل خیلی مهمی که باید در نظر بگیرید برای انتخاب شغل این میتونه باشه که اون شغل چقد به روابط عمومی بالا نیاز داره؟ آیا تو وجود خودتون اینو میبینید که اگر روابط عمومی بالایی ندارید یا خجالت میکشید از صحبت کردن و جسارت زیادی تو ارتباط برقرار کردن ندارید که تقویت کنید روابط عمومی تون رو؟! مطمئنا وقتی کارتون پا بگیره تقویت میشه این مورد ولی قطعا برای پاگرفتن و پیشرفت نیاز به روابط عمومی بالا و جسارت حرف زدن و ارتباط گرفتن دارید.

حالا اگه تو این مورد ضعف دارید چیکار میتونید بکنید؟ جواب اینه که میتونید دنبال یه شریک کاری مناسب بگردید که بتونه مکمل شما باشه برای روابط عمومیتون.مثلا اگر کار تولیدی انجام میدید وظیفه فروش رو به شریکتون بسپارید.تابتونید مکمل هم باشید (البته باید این توان روابط عمومی بالا رو تو وجودش ببینید تا بهش پیشنهاد کار بدید)                                   

3.شریک کاری در شغلی که میخواهید انتخاب کنید:

یکی از مسائل مهم دیگه برای راه اندازی شغل میتونه شریک کاری باشه ، گرچه شاید اولین چیزی که به ذهنتون برسه این ضرب المثله:شریک اگه خوب بود خدا بای خودش میگرفت! ولی تو دنیای کسب و کار امروز شریک کاری خیلی مهمه تا بشه تقسیم کار کرد و مواقعی که انرژی تو کار کم میشه نفر دیگه بتونه ساپورت کنه و کار تعطیل نشه.همیشه همپای خوب لازمه برای هر کاری و ماساله مهمش اینه که مکمل هم باشید مثل همین مثال روابط عمومی که تو پاراگراف قبل توضیح دادم . یکی از آسیبهای بزرگ انتخاب شریک کاری اینه که افراد صرفا شریک رو به دلیل دوست بودن و نسبت داشتن انتخاب میکنن که این خوبه ولی کافی نیست و این ماساله باعث میشه دو مورد "مکمل هم بودن" و "شفاف سازی" صورت نگیره بخاطر رودربایستی که تو اطرافیان نزدیک ممکنه رخ بده تا نتونن شفاف سازی کنن مثلا میزان سرمایه آورده شده. تقسیم کار. تقسیم سود کارو... از مسائل مهم دیگه که خیلی باید با دقت تو انتخاب شریک کاری بهش توجه بشه اعتقادات،وضعیت تاهل، اخلاقیات و نحوه خرج کردن هست.

4.نیاز سنجی و اشباع بودن یا نبودن شغل:

در کل خودم اعتقادی به اشباع بودن یا نبودن کار ندارم چون بنظرم همه کارها اشباع شده هستند و رقیب زیادی دارید توی اون کار قطعا فقط تو بعضی موارد درجه پایینتر یا بالاتر داره این مورد. پس با این حال چیکار باید کرد؟ میتونید رقباتون رو ببینید و خدماتشون رو آنالیز کنید و خودتون رو جای مشتری بزارید چرا بین شمایی که سابقه کمتری دارید تو کار و رقیبتون که سابقه بالاتری داره شمارو باید انتخاب کنه؟! جواب این چرا رو باید با خدمات بهتر بسازید برای مشتری که دلیل خوبی برای رخید از شما داشته باشه و شما حرفه ای تر باشید.

در مورد نیاز سنجی هم گاها طبق جغرافیایی و مکان و شهری که شما میخواید تو اون منطقه شغلی رو راه اندازی کنید طبق محصولات و خدمات اون منطقه مثلا محصول کشاورزی اون منطقه، یا دانشگاهی بودن اون منطقه، یا صنعتی بودن اون منطقه نیاز های مکملی بوجود میاد. مثلا برای کشاورزی بودن اون منطقه میتونید روی ادوات کشاورزی و سموم و کود.. فکر کنید، یا برای صنعتی بودن منطقه میتونید روی تامین وعده های غذایی اون منطقه فکر کنید و یا دانشگاهی بودن منطقه میتونید روی چاپ و تکثیر فکر کنید.. نیاز های مکمل شانس زیادی برای موفقیت دارند قطعا چون تو بستر مصرف قرار میگیرن براحتی. البته نیاز سنجی رو فقط به محدوده جغرافیایی و منطقه ای نمیشه محدود کرد و طبق سرمایه و توان کاری میشه در ابعاد وسیعتر این نحوه از آنالیز رو بکار گرفت

5.آنالیز رقبای کاری:

انتخاب شغل

رقبای کاری من در چه حالی هستند؟! وضعیت خوبی دارند با این شرایط فعلی؟! مشکلات و نیازهاشون الان چیه؟ چه مزیتی هایی نسبت به من دارند؟! من چه مزیت هایی میتونم نسبت به اونها داشته باشم اگه کارم رو شروع کنم؟ چه روند کاری ای دارند؟(مثلا در بخش تولید بصورت سنتی تولید میکنند محصولی رو یا با ماشین آلات پیشرفته کار میکنند؟ آیا من توان رقابت در این زمینه رو در ابتدای کار دارم با اونها؟) چگونه تامین منابع و مواد برای تولید میکنند؟ نحوه فروش اونها چطوریه؟!

بنظر سوالات بالا خودش خیلی مفصل بود! بهتره که بررسی بشن و نمره بدید به خودتون تو این موارد و بتونید نقشه بهتر بودن رو بکشید

6.بررسی صفرتا صدی روند انتخاب شغل :

افراد زیادی رو دیدم که خیلی جو زده سرمایه خودشون رو خیلی شتاب زده برای ایجاد شغل از دست میدن چون هیچوقت کل مسیر کاریشون رو قبل تصمیم به شروع یک دور بررسی نمیکنن.و گاها حتی نمیتونن اون کار رو شروع کنن.. منظورم از بررسی کردن همین مواردیه که تا الان توضیح دادم. کاری که میخواید شروع کنید چه آموزشی چه تولیدی و.. میتونید یک دور بررسیش کنید کامل. برای مثال یک کار تولیدی رو من در نظر میگیرم. خب چه فاکتور هایی داره شروع یک کار تولیدی؟! محل کار،لوازم و ماشین الات تولید،مواد اولیه،نیروی کار،علم تولید با کیفیت،خدمات تکمیلی،فروش یا پخش.. حالا مثلا تصور کنید تمامی این مراحل رو بررسی کردید و مشکلی نداشتید فقط مواد اولیه کارتون تامینش از یه استان دور هست که هزینه بار و حمل و نقلش ممکنه سنگین باشه پس باید یک نمره ای به این مورد بدید تو ذهنتون و یا کارتون اگر به پخش احتیاج داره نیاز به وسیله نقلیه داره . باید این رو در نظر بگیرید

7.آزمایش تولید و فروش واسطه ای در ابعاد کوچکتر:

برای اینکه کار رو بتونید تست کنید میتونید در ابعاد کوچکتر تولید کنید یا فروشش رو انجام بدید تا با مشکلات احتمالی در ابعاد کوچکتر اشنا بشید و جلوی ضررهای بزرگتر گرفته بشه و اقدامات در مقیاس بزرگتر با اطمینان بیشتر و صحیح تر انجام بگیره و یا اگر ممکن نیست در تولید این کار رو انجام بدید از لحاظ سیستماتیک میتونید فقط بصورت واسطه ای محصول رو از رقباتون تهیه کنید و مدتی فقط فروش اون رو انجام بدید و حداقل از بازار فروش و نحوه فروش اون کالا و نیاز بازار و نحوه تسویه حساب آشنا بشید

ده فاکتور اساسی برای پرورش شغل برای داشتن درآمد بالا

مقاله در حال تکمیل شدن..

11مهر1397

انتخاب شغل - مشاغل پر درآمد

چاپ سیلک روی جنس های تبلیغاتی نظیر نایلون ، نایلکس ، ساک دستی، جعبه پیتزا، گونی ، تقویم و...

در دنیای کسب و کار امروز یکی از مهمترین دغدغه های برای کسانی که میخواهند وارد بازار کار شوند این است که چه شغلی را انتخاب کنند تا بازدهی مناسب از لحاظ درآمدی نسبت به زمانی که برای آن کار انجام میدهند را داشته باشد تا بتوانند زندگی راحت تری را داشته باشند. میزان سرمایه برای انتخاب شغل های آزاد یکی از مهمترین مسائل برای انتخاب شغل میباشد که چه برای کسانی که بعنوان شغل اول و چه کسانی که برای انتخاب شغل دوم دنبال کار جدید میگردند. بهترین شغل های آزاد در ایران یاشغل های پر درآمد بدون سرمایه پر سود چه میتواند باشد؟ شغلی که در مقایسه با توان و میزان سرمایه بهترین بازدهی را داشته باشد و بتوان روی آینده کاری آن حساب کرد و مقطعی و زودگذر و یا فصلی نباشد و یکی از ملزومات اصلی بازار مصرف باشد. بهترین شغل های آزاد از نظر ما برای شما  راه اندازی کارگاه چاپ سیلک میباشد که میتوانید باسرمایه کم تا زیاد این کارگاه را راه اندازی کنید.اگر علاقه مند به این پیشنهاد شغل تولیدی ما هستید مطالب زیر را با دقت بیشتری بخوانید و برای مشاوره با ما تماس بگیرید

 پیشنهاد شغل

** برای راه اندازی و مشاوره شغل پردرآمد چاپ سیلک با مشاوران ما تماس بگیرید

خدمات چاپ سیلک با بازار مصرف بزرگ و محصولات متنوع چاپی بازار کار بزرگی برای کسب درآمد شما میتواند باشد

از تجربه ما در زمینه راه اندازی بیش از 240کارگاه موفق و پردرآمد چاپ سیلک در سطح کشور استفاده کنید**

** با حداقل سرمایه میتوانید همین حالا شروع کنید و از مشاوره و پشتیبانی ما استفاده کنید**

09120721544  -  09355306716 

پاسخگوی شما از طریق تماس تلفنی و تلگرام هستیم

آموزش چاپ سیلک روی جنس های تبلیغاتی نظیر نایلون ، نایلکس ، ساک دستی، جعبه پیتزا، گونی ، تقویم و...

در سال های اخیر چاپ سیلک را میتوان بعنوان یک شغل دوم پردرآمد شناخت . بزرگترین آسیب شغل ها اشباع شدن بازار مصرف آنها و زیاد شدن رقیب در بازار است!

** حالا چرا چاپ سیلک از جمله مشاغلی است که از این آسیب در امان است! و این ویژگی باعث شده که بازار کار خوب و درنتیجه درآمد بسیار خوب و مهمتر از همه امنیت شغلی داشته باشید؟!

 

** پاسخ این سوال را باید اینگونه بدهیم که :

چاپ از جمله مشاغلی است که با همه مشاغل دیگر در ارتباط است و تعداد زیادی از مشاغل دیگر به چاپ سیلک روی اجناس خود احتیاج دارند و شما با را اندازی کارگاه چاپ سیلک در واقع یک نیاز بسیار عمومی و مهمتر آنکه یک " نیاز مصرفی" را پاسخگو هستید.

بطور مثال:

شما از یک فروشگاه پوشاک یا مواد غذایی سفارش چاپ روی نایلون یا ساک دستی دارید بعد از انجام کار و دریافت مزد کار خود؛همکاری شما مانند دیگر معاملات مثلا خرید یک تلوزیون از یک فورشگاه لوازم خانگی قطع نمیشود وهمکاری شما بصورت ماهیانه و یا هر چند ماه یکبار آن فروشگاه برای چاپ روی نایلون نایلکس یا ساک دستی ادامه پیدا میکند چون یک نیاز مصرفی را پاسخگو هستید. این مثال برای تمامی مشاغلی که شما میتوانید کار چاپ روی اجناس آنها را انجام بدهید صدق میکند.مثل چاپ روی جعبه پیتزا، چاپ روی گونی برنج و انواع گونی های بسته بندی خشکبار وحبوبات،کیسه ذغال،کیسه خاک و کود، گونی های مورد استفاده در کشاورزی، انواع فروشگاه های ابزار و پوشاک و مواد غذایی و مواد صنعتی که با کمی تحقیق میبینید که یک دایره وسیعی از نیازها را میتوانید پاسخگو باشید

 

شاید از خودتان بپرسید تا قبل از شما مشتریان شما نیاز خود را چگونه برطرف میکردند؟ در واقعهنوز درصد بسیار بالا و قابل توجهی از فروشگاه ها و مشاغل هستند که هنوز از جنسهایی استفاده میکنند که هیچ چاپی روی آنها نیست و میتوانند با چاپ روی کالای خود تبلیغات خود را روی آنها درج کنند و به کالایی که عرضه و یا تولید میکنند هویت ببخشند.خوشبختانه در سالهای اخیر در کشور ما اهمیت تبلیغات در هیچ صنفی برای صاحبان مشاغل دیگر پوشیده نیست.

**حالا که بازار کار و امنیت شغلی چاپ سیلک را باهم بررسی کردیم میخواهیم از چند ویژگی خاص راه اندازی این شغل صحبت کنیم

مهمترین ویژگی های چاپ سیلک:

** هزینه پایین راه اندازی کارگاه چاپ سیلک:

کارگاه چاپ سیلک را میتوان با هزینه نسبتا پایین در مقایسه با دیگر شغل ها راه اندازی کرد. انواع دستگاه های چاپ سیلک با توجه به بودجه خود را میتوانید خریداری کنید و با توجه به نوع کار چاپی مقداری ملزومات چاپ سیلک اسکرین از قبیل توری یا مش چاپ سیلک، داروی حساس و لاک ، چهارچوب شابلون ، رنگ و حلال مناسب چاپ، آب چسب و... را تهیه کنید. برای این امر میتوانید از مشاوره متخصصین تک پک بهره مند شوید و دستگاه چاپ سیلک مناسب با بودجه خود را خریداری کنید.

 

** درآمد نسبتا بالا با توجه به اشباع نبودن این شغل (میزان عرضه و تقاضا):

میزان عرضه و تقاضا در بازار کار یکی از مهم ترین فاکتور های امکانسنجی برای راه اندازی هر کسب و کاری میباشد که ایده کارگاه چاپ سیلک میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی با توجه به توضیحات فوق باشد

** دربر گرفتن حجم وسیعی از جنس هایی که میتوان روی آنها چاپ سیلک را انجام داد:

عموما نیاز به تبلیغات و توضیحات روی هر کالایی و بسته بندی هر نوع کالایی یکی از نیازهای انکار نشدنی میباشد که با توجه به محدودیت چاپ های دیگر نظیر چاپ دیجیتال از لحاظ چاپ پذیری روی جنسهای خاص و با توجه به تیراژ و مقدار چاپ در مقایسه با چاپ های فلکسو و هلیوگراور؛ چاپ سیلک همیشه کارایی و بازار کار دارد.

بطور مثال هیچ دستگاه چاپ دیجیتالی نمیتواند روی نایلون نایلکس یا گونی و ساک دستی و مقوا چاپ انجام دهد. و یا چاپ با دستگاه های چاپ فلکسو و هلیو گراور و افست در تیراژ های و مقدار پایین که 80درصد نیاز بازار است امکانپذیر نیست.

کار پر درآمد

** یک شغل تمام وقت و پاره وقت که نیازی به صرف یک روز کامل کاری ندارد:

چاپ سیلک را میتوان به صورت تمام وقت و پاره وقت با توجه به میزان سفارشات انجام داد و بعبارتی چون در یک کارگاه شخضی انجام میوشد زمان انجام کار نسبت به سایر شغل ها از اهمیت خاصی برخوردار نیست. ازین رو میتوان چاپ سیلک را بعنوان شغل دوم هم حتی انتخاب نمود

**نیاز نداشت به مکان صنعتی و کارگاه بزرگ و راه اندازی حتی در پارکینگ و انبار خانه:

باتوجه به نوع دستگاه چاپی که انتخاب میکنید از نوع مدل های دستی تا مدل های اتوماتیک و داشتن دستگاه خشک کن سیلک و درایر... میتوان مقدار فضای لازم برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک را محاسبه کرد. ولی نکته حائز اهمیت در راه اندازی این گونه کارگاه ها نیاز نداشتن به منابع تامین انرژی صنعتی مانند برق سه فاز برای راه انداختن دستگاه چاپ سیلک و خشک کن برقی و گازی میباشد و میتوان با برق و گاز خانگی به راحتی این کارگاه را راه اندازی نمود

 

آموزش چاپ سیلک را چگونه فرا بگیریم؟!

چقدر بودجه برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک دارم و چه نوع دستگاهی برای چاپ میتوانم انتخاب کنم؟

برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک ماشین آلات متنوعی با توجه به بودجه های مختلف و کارایی ماشین آلات برای راه اندازی وجود دارد

دستگاه چاپ سیلک مدل دستی ،دستگاه چاپ سیلک نیمه اتوماتیک ،دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک ، دستگاه چاپ سیلک نوار نقاله ای

توضیحات بیشتر در مورد این ماشین آلات بصورت مشاوره تلفنی در اختیار شما قرار میگیرد

برای راه اندازی کارگاه چاپ سیلک و مشاوره با ما تماس بگیرید   09120721544 - 09355306716

سفارش چاپ آنلاین ساک دستی پارچه ای

برای سفارش آنلاین چاپ ساک دستی میتوانید اطلاعات زیر را به شماره تلگرام 09120721544 ارسال نمایید و با دریافت پیش فاکتور سفارش خود را ثبت نمایید

1.سایز ساک دستی :

شامل عرض و ارتفاع ساک دستی می شود و اگر ساک دستی مدل عطف دار است سایز عرض ارتفاع و عطف .

بصورت مثال:

برای ساک دستی فلت یا ساده عرض: 30 ارتفاع:40

برای ساک دستی عطف دار عرض:30 ارتفاع:40 عطف:10

2.مدل ساک دستی:

مدل ساده یا فلت :

شاپینگ بگ

مدل عطف دار یا بغل پاکتی یا کاست دار:

ساک دستی پارچه ای  

مدل های خاص:

 

3.نوع دسته ساک دستی:

دسته موزی:

 

دسته بندی:

ساک دستی عطف دار  کیف دستی تبلیغاتی  ساک دستی بغل کاست 

4.نوع چاپ:

تکرو چاپ - دو رو چاپ - تک رنگ یا چند رنگ

5.رنگ چاپ:

که روی پارچه های روشن رنگهای متفاوت و روی پارچه های تیره رنگ های طلایی و نقره ای معمولا چاپ میشود

6.گرماژ پارچه ساک دستی :

که عموما در گرماژ 60 یا 90 تولید میشود و بنا به درخواست مشتری در تیراژهای بالا در گرماژهای دیگر قابل تولید است

7.تیراژ یا تعداد ساک دستی:

حداقل تیراژ هزار عدد میباشد.

تلگرام تک پک
 

 

 شرکت تک پک افتخار دارد محصوالات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت که با ماشین آلات روز تولید ساک دستی تبلیغاتی بصورت تمام اتوماتیک تولید میشود را  جهت عرضه به بازار مصرف ارائه کند. فاکتور های اساسی در تعیین قیمت ساک دستی تبلیغاتی میتواند نوع و گرماژ جنس مصرفی ، مدل کیسه تبلیغاتی ، سایز پاکت ،نوع دسته و سایز دسته که بصورت دسته بندی یا دسته لوپ و یا دسته موزی صورت میپذیرد باشد ، و چاپ روی بگ شاپینگ که بصورت های مختلف انجام میشود باشد که با توجه به انتخاب سفارش دهنده قیمت ساک دستی تبلیغاتی تعیین میشود.در تصویر زیر میتوانید با توجه به تصاویر بالای جداول مدل مد نظر خود را انتخاب کنید و قیمت ساک دستی تبلیغاتی را با توجه به توضیحات پایین تصویر محاسبه کنید. و یا با کارشناسان فروش ما با شماره های 09120721544 - 09355306716 تماس حاصل فرمایید.

55

 

شماره تماس و تلگرام:

09120721544

09355306716

   ساک دستی تک دسته  ساک دستی پارچه ای  چاپ ساک دستی  تولید ساک دستی  ساک دستی نمایشگاهیساک دستی دو رنگ  ساک دستی وسط نایلون  ساک پاکتی  بغل پاکتی دسته موزی  ساک تبلیغاتی  پاکت پارچه ای  ساک دستی پارچه ای

ساک دستی تبلیغاتیکیسه تبلیغاتیرنگ بندی ساک دستیکیسه تبلیغاتی دو رنگساک دستی تبلیغاتیساک دستی دسته بندی کیف پارچه ای سوزنیچاپ کیسه تبلیغاتیساک دستی لوکسقیمت ساک دستی تبلیغاتیساک پارچه ایساک دستی دسته موزی سادهساک دستی دو رنگشاپینگ بگساک دستی عطف دارتولید ساک دستیچاپ ساک دستیساک رو دوشیساک دستی نمایشگاهیساک دستی تبلیغاتیساک دستی خاصکیسه تبلیغاتیساک دستی طرح رزچاپ دورنگ ساک دستیساک دستی سوزنیکیف دستی عطف دارکیف دستی تبلیغاتیکیف دستی تبلیغاتی

   

 

 ساک دستی متالایزساک دستی متالایز طلایی

برای دریافت قیمت ساک دستی متالایز تماس بگیرید

رنگ بندی ساک دستی

جنس پاکت پارچه ای تبلیغاتی چیست؟

جنس ساک دستی تبلیغاتی اسپان باند یا پارچه سوزنی میباشد که دارای دو نوع بافت دانه برنجی و سوزنی و خصیری در بازار ایران میباشد پارچه اسپان باند از پلی پروپیلن PP بوده و به لحاظ تنوع ضخامت و رنگ و ارزان بودن آن به تدریج در صنعت تولید کیسه تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

منظور از گرماژ در ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

در این نوع پارچه ها که مورد مصرف تولید ساک دستی قرار میگیرد معمولا از دو ضخامت 60گرم و 90گرم استفاده میشود که بیانگر وزن پارچه سوزنی در یک متر مربع میباشد. ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی 90گرم نسبت به کیسه تبلیغاتی 60گرم از تحمل وزن بالاتری برخوردار میباشد.که نوع ضخامت و گرماژ در قیمت پارچه سوزنی تاثیر دارد

ساک دستی مخصوص جعبه پیتزا، همبرگر،ساک دستی ظرف غذاو رستوران... :

در تصاویر زیر نمونه ساک دستی مخصوص انواع جعبه های پیتزا ، جعبه های همبرگر و فست فود و انواع ظروف فوم و آلمنیومی غذا برای رستوران ها را میتوانید مشاهده کنید که در سایز های خاص تا عطف 32سانت قابلیت اجرا دارند

  ساک دستی رستوران همبرگر پیتزاساک دستی جعبه پیتزا
 

رنگبندی ساک تبلیغاتی:

تنوع رنگ در کیسه های تبلیغاتی پارچه ای بالا میباشد و شامل رنگ های اصلی و رنگهای تکمیلی میشود. برخی از رنگهای پرکاربرد در تولید کیف پارچه ای سوزنی به شرح زیر میباشد

سفید ، مشکی، نقره ای ، کرم قهوه ای یا نسکافه ای ، قرمز ، آبی فیروزه ای ، آبی کاربنی ، سورمه ای ، قهوه ای سوخته ، سبز فسفری ، زرشکی ، نارنجی ، زرد ، سرخآبی ، صورتی ، بنفش

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید یا با پیام رسان تلگرام با ما در ارتباط باشید

شماره تماس و تلگرام : 09355306716   -  09120721544

مدل های ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای در مدل های متنوعی تولید میشود که به شرح زیر میباشند

ساک دستی فلت یا تخت

ساک دستی زیر پاکتی یا ته کاست که به آن کف کاست هم اطلاق میشود

کیسه تبلیغاتی عطف دار یا ساک دستی بغل پاکتی که به آن پاکت کاست دار هم اطلاق میگردد

ساک رو دوشی

ساک دستی فلت دو رنگ

کیسه تبلیغاتی عطف دار دورنگ

کیسه های سرجمع شو

فلدر یا پوشه پارچه ای

پاکت نامه پارچه ای

ساک دستی و کاور زیپ کیپ

ساک دستی وسط نایلون

که این موارد میتواند با دسته لوپ یا دسته بندی و یا بصورت دسته موزی باشد منظور از دسته لوپ یا دسته بندی نصب دسته بصورت زنبیلی یا آویز میباشد و منظور از دسته موزی یا دسته پانچ برش دسته به اندازه چهار انگشت در بالای ساک دستی میباشد که نوع دسته در قیمت کیسه تبلیغاتی موثر میباشد

 
 
 اینفو گرافیک ساک دستی

حداقل تیراژ سفارش کیسه تبلیغاتی پارچه ای

حداقل تیراژ و تعداد سفارش پاکت سوزنی در مدل های فلت و ساک دستی بغل پاکتی و ساک دستی رو دوشی در هر رنگ و سایز حداقل هزار عدد میباشد

حداقل تیراژ در ساک دستی دو رنگ دو هزار عدد میباشد

و در مدل های ساک دستی سه رنگ و ساک دستی بغل پاکتی دو رنگ حداقل پنج هزار عدد میباشد

حداقل تیراژ در مدل های سرجمع شو یا بغچه ای و مدل های زیپ کیپ ده هزار عدد میباشد

 دیدن ویدئو در یوتیوب

میزان تحمل وزن کیف دستی پارچه ای:

قابلیت تحمل وزن در ساک دستی تبلیغاتی 60گرم حداکثر 10کیلو و در کیسه تبلیغاتی 90 گرم حداکثر 15 کیلو میباشد

انواع چاپ کیسه تبلیغاتی و چاپ روی ساک تبلیغاتی پارچه ای:

پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین چاپ روی این پاکت های پارچه ای چاپ سیلک میباشد که بصورت تک رنگ دو رنگ و سه رنگ و.. بصورت تفکیکی قابل اجرا میباشد و همچنین از رنگ های اصلی چاپ و رنگهای ترکیبی و رنگهای خاص مانند طلایی و نقره ای و فلورسنت میباشد

طرح استاندارد برای ساخت شابلون و کلیشه چاپ کیسه سوزنی باید بصورت تک رنگ و مشکی باشد و با رزولیشن 300 در پسوند های jpg یا psd یا pdf یا tiff ذخیره و ارسال شود

  همچنین میتوان از چاپ تمام رنگی در تیراژ های بالا بر روی این نوع پارچه استفاده کرد

21

کاربرد ها و موارد مصرف بگ پارچه ای:

از جمله موارد مصرف این کالا برای فروشگاه ها و بوتیک های پوشاک ، نمایشگاه های کالا و تبلیغات ، بسته بندی ذغال ، ساک دستی بیمارستانی ، بسته بندی ملزومات در همایش ها و سمینار ها ، بسته بندی نمک ، بسته بندی خاک باغچه و کود ، قطعات کامپیوتر ، ساعت و هدایا و... میباشد

نوع دوخت کیسه پارچه ای:

نوع دوخت این کیسه ها بصورت پرس یا آلتراسونیک میباشد و از نخ و نوار برای دوخت استفاده نمیشود

همچنین در تولید تک پک از دستگاه فول اتوماتیک دوخت حرارتی پارچه سوزنی استفاده میشود که با کیفیت و سرعت نسبتا بالا تری نسبت به چرخ های آلتراسونیک تولید را انجام میدهد

bag

ساک دستی دوستدار محیط زیست

پاکت های پارچه ای از این لحاظ که بعد از دریافت توسط مصرف کننده مدتهای طولانی برای موارد مختلف مصرف استفاده میشوند و ماننده نایلون و نایلکس یکبار مصرف و دور انداز نیستند دوستدار محیط زیست اطلاق میشوند و تجزیه آن در طبیعت بسیار زودتر از مواد نایلونی میباشد

  

چاپ ساک دستی چگونه انجام میشود؟

ماشین آلات مختلفی برای چاپ کیسه تبلیغاتی وجود دارد از قبیل دستگاه چاپ سیلک ، دستگاه چاپ فلکسو ، دستگاه چاپ افست و.. یکی از متداول ترین روش های چاپ کیف دستی پارچه ای چاپ سیلک اسکرین میباشد که طرح با روش ساخت شابلون و عکاسی روی شابلون نقش میبندد و با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک انتقال رنگ از مش چاپ سیلک به روی پارچه اسپان باند انجام میشود

 

به چه دلیل از ساک دستی پارچه ای برای تبلیغات استفاده کنیم؟

گزینه هایی که درمتن زیر توضیح داده شده است را میتوان از جمله دلایلی دانست که ما از ساک دستی های پارچه ای برای تبلیغات خود استفاده کنیم

دلیل اول : هزینه تمام شده ساک دستی تبلیغاتی نسبت به کالاهای دیگر بسیار بصرفه تر میباشد

یکی از مهم ترین فاکتور های تصمیم گیری برای انتخاب کالای تبلیغاتی و نوع تبلیغ در نظر گرفتن هزینه با توجه به میزان قدرت خرید تبلیغات در کسب و کار ها میباشد که کسب و کار های نو پا با توجه به حجم درآمدی نسبتا پایین تر خود در ابتدای کار طبیعتا باید از تبلیغات ارزانتری استفاده کنند ولی آیا تبلیغات ارزانتر به منزله کمتر دیده شدن است؟ پاسخ این سوال را اینگونه میدهیم که با توجه به نوع انتخاب کالایی مثل ساک دستی که یک نیاز عمومی را برطرف میکند و مخاطب عام زیادی را در برمیگیرد پاسخ این سوال خیر است. پس هوشمندی در نوع تبلیغات و انتخاب بستر مناسب برای تبلیغات میتواند ارزش خرید را در این نوع کار بالا ببرد. با توجه به ماندگاری ساک دستی پارچه ا ی این کالا میتواند همانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک در سطح شهر برای کسب و کارشما باشد با این تفاوت که مشاغل مصرف کننده آن از هزینه بسیار بالای بیلبورد های تبلیغاتی در امان میباشند

دلیل دوم : طول عمر بالای ساک دستی پارچه ای اسپان باند نسبت به دیگر محصولات مصرفی در این رده

کسب و کارها در انتخاب راه و روش های تبلیغاتی باید طول عمر کالای تبلیغاتی را در نظر بگیرند. بطور مثال بنر های تبلیغاتی در سایت ها که بصورت یک ماهه دوماهه و.. خریداری میشوند و باید بعد از اتمام زمان قرارداد دوباره خریداری شوند تا پایدار بمانند که این مساله مستلزم هزینه بالاتر میباشد و یا استفاده از تراکت و پوستر های تبلیغاتی و... که باعث میشوند با توجه به هزینه بالا و نداشتن مخاطب عام و اتمام زمانی بزودی حذف شوند و از یاد ها بروند. ماندگاری و طول عمر بالای یک محصول تبلیغاتی میتواند بهره وری در تبلیغات را بالا ببرد . کالاهایی مانند ساعت تبلیغاتی ، لیوان تبلیغاتی و.. را میتوان جزو کالا های تبلیغاتی با ماندگاری بالا نام برد . یکی از محصولاتی که طول عمر بالایی دارند ساک دستی تبلیغاتی میباشد که فاکتور مهم تری مثل هزینه پایین تر را نیز با خود به همراه دارد . و بعداز استفاده میتواند بارها توسط مشتریان شما برای حمل کالا های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد

دلیل سوم :استحکام بالای کیسه تبلیغاتی نسبت به نایلون و ساک کاغذی

استکام بالای ساک دستی سوزنی و کیسه تبلیغاتی نسبت به دیگر اجناس مشابه یکی از فاکتور های بسیار قابل توجه برای صاحبان مشاغل بسته بندی میباشد که با توجه به سایز و گرماژ پارچه اسپان باند نیز این محصولات از تحمل وزن بخصوصی بین 8تا 12کیلو را تحمل میکنند

استحکام ساک دستی

دلیل چهارم : یکی دیگر از مزیت های ساک دستی سوزنی سازگاری آن با محیط زیست است.

امروزه بسیاری از مشتریان ما بدنبال کالاهایی هستند که به محیط زیست ضربه وارد نکنند و قابل بازیافت باشند. نایلون های تبلیغاتی شاید بدلیلی که این ویژگی را دارا نیستند امروزه روز حضورشان در سبد کالایی مردم کم و کمتر می شود و یا شاید سررسید های تبلیغاتی که در ساخت آنها از کاغذ و درختان استفاده می شود یکی دیگر از مثال هایی باشد که بتوان در این مورد به آن اشاره نمود. ساک دستی های پارچه ای به دلیل قابل بازیافت بودن و دوستدار محیط زیست بودن یکی از کالاهایی است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار میگیرند

 

درخواست ارسال نمونه ساک دستی:

برای داشتن نمونه های کیسه های تبلیغاتی پارچه ای میتوانید با ارسال آدرس به شماره تلگرام شرکت و یا تماس با کارشناسان فروش شرکت از پکیج کامل نمونه ما بهره مند شوید

نمایندگی پخش ساک دستی پارچه ای:

برای دریافت نمایندگی پخش محصولات شرکت تک پک در استان شهر و محل زندگی خود میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از شرایط کار و تخفیف ویژه اطلاع کسب کنید

نحوه سفارش ساک دستی:

برای سفارش ساک دستی باید موارد زیر برای نوشتن و ارسال صورت سفارش در نظر گرفته شود:

- سایز کیسه (عرض و ارتفاع ) در کار های فلت یا تخت . عرض ارتفاع و اندازه پاکت بغل در نمونه های ساک دستی های بغل کاست

- رنگ پارچه مورد استفاده

- گرماژ و ضخامت پارچه اسپان باند مورد استفاده پاکت پارچه ای

- نوع دسته ( دسته زنبیلی یا دسته موزی ) ( همچنین نوع دسته میتواند متمایز از رنگ بدنه ساک خرید انتخاب شود)

- چاپ روی ساک دستی (تکرو یا دورو )

- طرح دوخت بالای کار که بصورت دوخت ساده و دوخت با طرح گل میباشد

- رنگ چاپ ( روی ساک دستی سفید همه رنگ های اصلی و ترکیبی چاپ قابل اجرا میباشد ) روی ساک دستی های تیره مانند مشکی ،سورمه ای ، قهوه ای سوخته ، زرشکی، آبی کاربنی چاپ با رنگهای طلایی و نقره ای صورت میپذیرد.

بعد از ارسال سفارش توسط شرکت پیش فاکتور فروش صادر میشود، شما میتوانید با کنترل دقیق پیش فاکتور و واریز پیش پرداخت سفارش خود را بصورت نهایی ثبت کنید و همچنین در صورت درخواست چاپ روی آن طرح خود را جهت تایید نهایی برای همکاران ما به وسیله تلگرام یا ایمیل طبق استاندارد توضیح داده شده در مطلب فوق ارسال کنید

مدت زمان تحویل سفارش:

بصورت معمول مدت زمان تحویل سفارش 5روز کاری میباشد ولی با توجه به تیراژ و همچنین میزان ترافیک تولید ساک دستی این زمان متغیر میباشد که برای اطمینان از زمان دقیق میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید

ارسال ساک دستی بعد از تولید:

بعد از تولید کیسه تبلیغاتی با توجه به در نظر گرفتن موقعیت مکانی و اولویت زمانی یا مالی بسته ارسالی توسط باربری،ترمینال،تیپاکس برای مشتری ارسال میشود. محل تحویل کالا درب کارخانه میباشد و به درخواست مشتری وکالتا تحویل موسسات حمل و نقل بار میگردد هزینه حمل کالا بعهده مشتری بوده و شرکت هزینه حمل تا باربری و محل حمل و نقل را بر عهده میگیرد و هزینه پیک داخلی و ارسال شهری برای مشتری لحاظ نمیشود

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید یا با پیام رسان تلگرام با ما در ارتباط باشید

شماره تماس و تلگرام : 09355306716   -  09120721544

 

چاپ کیف دستی تبلیغاتی

 دوخت کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی بعوان یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب که جهت حمل کالا کالا به کار میرود و همانند یک بیلبورد متحرک برای صاحبان مشاغل به حساب می آید. ساک دستی تبلیغاتی به دلیل عمر بالاتر نسبت به نایلون و نایلکس و استفاده چندین باره از آن هم از لحاظ تبلیغاتی که روی آن چاپ شده است و هم از لحاظ محیط زیستی از که مصرف نایلون های دور انداز را کاهش میدهد از اهمیت ویژه ای در جامعه صنعتی امروز به شمار میرود . این گونه بگ های پارچه ای در سایز های مختلف و در رنگبندی های متنوع در مدل های خاص تولید میشوند که هرکدام ازین موارد میتواند روی کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی تاثیر گذار باشد.بعد از  دوخت کیف دستی پارچه ای تبلیغاتی میتوان به روش های مختلف از جمله چاپ سیلک اسکرین ، چاپ فلکسو ، چاپ افست ، دیجیتال و.. چاپ را روی آن انجام داد که بسته به نوع تولید و تیراژ و نوع چاپ درخواستی مشتری این گزینه ها را میتوان انتخاب کرد. دوخت کیسه پارچه ای با جنس سوزنی  عموما در دو گرماژ 60گرم و 90گرم میباشد. و به نام های ساک دستی پرسی،ساک دستی اسپان باند ، ساک پارچه ای خوانده میشوند.

ساک دستی پارچه ای  چاپ ساک دستی  تولید ساک دستی

جنس کیف دستی پارچه ای چیست؟

جنس ساک دستی تبلیغاتی اسپان باند یا پارچه سوزنی میباشد که دارای دو نوع بافت دانه برنجی و سوزنی و خصیری در بازار ایران میباشد پارچه اسپان باند از پلی پروپیلن PP بوده و به لحاظ تنوع ضخامت و رنگ و ارزان بودن آن به تدریج در صنعت تولید کیسه تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفته است.

 

منظور از گرماژ در کیف دستی پارچه ای چیست؟

در این نوع پارچه ها که مورد مصرف تولید ساک دستی قرار میگیرد معمولا از دو ضخامت 60گرم و 90گرم استفاده میشود که بیانگر وزن پارچه سوزنی در یک متر مربع میباشد. ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی 90گرم نسبت به کیسه تبلیغاتی 60گرم از تحمل وزن بالاتری برخوردار میباشد.که نوع ضخامت و گرماژ در قیمت پارچه سوزنی تاثیر دارد

 

رنگبندی ساک تبلیغاتی:

تنوع رنگ در کیسه های تبلیغاتی پارچه ای بالا میباشد و شامل رنگ های اصلی و رنگهای تکمیلی میشود. برخی از رنگهای پرکاربرد در تولید کیف پارچه ای سوزنی به شرح زیر میباشد

سفید ، مشکی، نقره ای ، کرم قهوه ای یا نسکافه ای ، قرمز ، آبی فیروزه ای ، آبی کاربنی ، سورمه ای ، قهوه ای سوخته ، سبز فسفری ، زرشکی ، نارنجی ، زرد ، سرخآبی ، صورتی ، بنفش

ساک دستی پارچه ای بعنوان یک یاز هدایای تبلیغاتی با ماندگاری بالا میتواند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک برای کسب کار شما در خیابان بوسیله حمل کالای شما توسط مشتریان باشد و یا حتی بعد از خرید ماه ها مورد استفاده قرار گیرد. ساک دستی پارچه ای در مقایسه با نایلون های تبلیغاتی از مزیت ماندگاری بالاتر ، دوست دار محیط زیست بودن ، رنگبندی متنوع تر و همچنین مدل پذیری بیشتر میباشد ، یکی از روش های بازاریابی بین واحدهای تجاری استفاده از تبلیغات چاپی روی ساک دستی پارچه ای میباشد. که میتوان با هزینه اندک تبلیغات بسیار موثر و ماندگار را انجام داد.

ساک دستی پارچه ای بازدهی دارد

به طور یقین نمیتوان گفت که دادن هدایای تبلیغاتی بازدهی مفیدی دارند براساس تحقیقات ثابت شده که اهدای این هدایا در زمان نامناسب و یا انتخاب اشتباه محصول تبلیغاتی بازدهی عکس و منفی هم داشته است.ما پیشنهاد میکنیم در این راستا از مشاوران تبلیغاتی استفاده کنید تا در مورد انتخاب نوع بازاریابی و محصول مناسب برای هدیه و همچنین اعمال تخفیفات به شما مشاوره دهند.
ساک دستی پارچه ای


تبلیغات و پخش گسترده با هزینه پایین توسط ساک دستی

بهترین و مناسب ترین تبلیغ برای واحدهای تجاری استفاده ازهدایای تبلیغاتی میباشد که میتواند به سرعت در بین بازار هدف به طور گسترده توزیع شود و معرفی کننده محصول و برند شرکت های تبلیغ دهنده باشد. در این راستا شرکت های مختلفی برای تولید محصولات تبلیغاتی وجود دارد که شرکت تبلیغ دهنده میتواند با انتخاب محصول مناسب تبلیغ خود را براین هدایا حک کند. ساک دستی پارچه ای بدلیل قیمت مناسب و دلیل استفاده ی "بسته بندی و حمل " معمولا در تیراژ بالا تهیه میشود و گستردگی پخش بسیار بالایی در سطح جغرافیایی دارد.

 

هدایای تبلیغاتی یکی ازموثرترین انواع بازاریابی

امروزه برای رشد کسب و کار و همچنین تداوم فعالیت در دنیای کار نیاز به اندیشه های نو در زمینه بازاریابی میباشد.اکثر شرکت هایی به تازگی به عرصه تجارت وارد شده اند از این نوع بازاریابی برای تبلیغات شرکت خود استفاده میکنند همانطور که میدانید استفاده کردن از بیلبورد های تبلیغاتی برای بازاریابی شرکت های نوظهور به هیچ عنوان مناسب نیست. بنابراین این شرکت ها میتوانند از این هدایای تبلیغاتی استفاده کنند دراینصورت هم برای مشتری جذاب خواهد بود وهم شرکت تبلیغ ارزان و موثری را انجام داده است.


ویژگی های این نوع بازاریابی


مزیت این نوع بازاریابی به دیگر روش ها اینست که میتوان یا هزینه ای بسیار پایین تر از دیگر روش ها این تبلیغات را انجام داد. میتوان با کمترین هزینه متنوع ترین ساک های دستی را در انواع طرح و رنگ و در تعداد زیاد تهیه کرد

تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی در بازار تجارت جهانییکی از مهمترین روش هایی که باعث می شود یک شرکت از بازار رقابتی موفق و سربلند بیرون بیاید انتخاب نوع بازاریابی برای جذب هرچه بیشتر مشتری است. استفاده از هدیه تبلیغاتی یکی از اصول مهم بازاریابی جهانی شناخته شده است به عبارتی شرکت هایی که بتوانند بهترین تخفیفات و هدایای تبلیغاتی را برای مشتریان خود فراهم اورند بدون شک میتوانند در بازار رقابتی دوام بیاورند.بسیاری از شرکت ها و کمپانی های بزرگ در این عرصه ازینگونه روش های بازاریابی و تبلیغات هدفمند استفاده میکنند.و حتی به مشتریان خاص خود هدایای مخصوص و ویژه اهدا میکنند. به عبارت دیگر شرکت ها میتوانند با اهدای یک هدیه تبلیغاتی مفید و تاثیرگذار تا مدت ها مشتریان خود را ترغیب به حمایت از خود کنند.


سفارش ساک دستی پارچه ای
شما می توانید براحتی این نوع هدایای تبلیغاتی را از گروه تولید و چاپ تک پک سفارش دهید و اقدام به خرید این محصولات در انواع و سایزهای مختلف کنید. این محصولات جزء پر طرفدارترین انواع روش های بازاریابی در دنیای امروزی می باشد. تحقیقات نشان داده است که استفاده از این نوع تبلیغات بشدت سبب افزایش سهم فروش محصولات در بین واحدهای تجاری می شود. شما می توانید با این عمل براحتی سود خالص فروشگاه و شرکت خود را افزایش دهید. یکی از راه های اثبات اثرگذاری این نوع تبلیغات استفاده از این روش های بازاریابی توسط کمپانی ها و فروشگاه های بزرگ و برند های معتبر می باشد. بلاشک این شرکت های بزرگ بهترین روش های تبلیغاتی را برای معرفی محصولات خود انتخاب می نمایند و این خود دلیلی است بر کارآمدی این نوع از تبلیغات.

برای اطلاع از نحوه خرید و لیست قیمت ساک دستی پارچه ای شما میتوانید با شماره های زیر از طریق تماس تلفنی یا تلگرام ارتباط برقرار نمایید

09120721544 - 09355306716

 

ارزش خرید ساک دستی پارچه ای

بگ پارچه ای یا ساک دستی تبلیغاتی کالایی برای حمل و بسته بندی میباشد که در اصناف مختلف از قبیل فروشگاه های پوشاک ، نمایشگاه ها ، هدایای تبلیغاتی و... که فروشگاه ها و شرکت هایی که این کالا را نیاز دارند با توجه به سایز درخواستی ساک دستی سوزنی را خریداری کرده و چاپ مربوط به حرفه خود را از قبیل لوگو ، آدرس ،شماره تماس و راه های ارتباطی روی آن میزنند . از سایز های عمومی و متداول ساک دستی تبلیغاتی میتوان سایز های 25*35 و 30*40 و 35*45 و 40*50 را نام برد که در مدل های عطف دار یا گاست دار و یا فلت تولید میشوند.

ساک دستی سوزنی بدلیل شکیل بودن و رنگبندی متنوع و مدل پذیری یکی از بهترین گزینه ها برای غرفه داران نمایشگاهی میباشد. و به دلیل قیمت مناسب ساک دستی با توجه به ارزش خرید بالا نسبت به دیگر موارد نایلونی و کاغذی میتواند مورد توجه تمامی اصناف قرار گیرد.

قیمت ساک سدتی تبلیغاتی

 

دلایل استفاده از ساک دستی 

گزینه هایی که درمتن زیر توضیح داده شده است را میتوان از جمله دلایلی دانست که ما از ساک دستی های پارچه ای برای تبلیغات خود استفاده کنیم

دلیل اول : هزینه تمام شده ساک دستی تبلیغاتی نسبت به کالاهای دیگر بسیار بصرفه تر میباشد

یکی از مهم ترین فاکتور های تصمیم گیری برای انتخاب کالای تبلیغاتی و نوع تبلیغ در نظر گرفتن هزینه با توجه به میزان قدرت خرید تبلیغات در کسب و کار ها میباشد که کسب و کار های نو پا با توجه به حجم درآمدی نسبتا پایین تر خود در ابتدای کار طبیعتا باید از تبلیغات ارزانتری استفاده کنند ولی آیا تبلیغات ارزانتر به منزله کمتر دیده شدن است؟ پاسخ این سوال را اینگونه میدهیم که با توجه به نوع انتخاب کالایی مثل ساک دستی که یک نیاز عمومی را برطرف میکند و مخاطب عام زیادی را در برمیگیرد پاسخ این سوال خیر است. پس هوشمندی در نوع تبلیغات و انتخاب بستر مناسب برای تبلیغات میتواند ارزش خرید را در این نوع کار بالا ببرد. با توجه به ماندگاری ساک دستی پارچه ا ی این کالا میتواند همانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک در سطح شهر برای کسب و کارشما باشد با این تفاوت که مشاغل مصرف کننده آن از هزینه بسیار بالای بیلبورد های تبلیغاتی در امان میباشند

دلیل دوم : طول عمر بالای ساک دستی پارچه ای اسپان باند نسبت به دیگر محصولات مصرفی در این رده

کسب و کارها در انتخاب راه و روش های تبلیغاتی باید طول عمر کالای تبلیغاتی را در نظر بگیرند. بطور مثال بنر های تبلیغاتی در سایت ها که بصورت یک ماهه دوماهه و.. خریداری میشوند و باید بعد از اتمام زمان قرارداد دوباره خریداری شوند تا پایدار بمانند که این مساله مستلزم هزینه بالاتر میباشد و یا استفاده از تراکت و پوستر های تبلیغاتی و... که باعث میشوند با توجه به هزینه بالا و نداشتن مخاطب عام و اتمام زمانی بزودی حذف شوند و از یاد ها بروند. ماندگاری و طول عمر بالای یک محصول تبلیغاتی میتواند بهره وری در تبلیغات را بالا ببرد . کالاهایی مانند ساعت تبلیغاتی ، لیوان تبلیغاتی و.. را میتوان جزو کالا های تبلیغاتی با ماندگاری بالا نام برد . یکی از محصولاتی که طول عمر بالایی دارند ساک دستی تبلیغاتی میباشد که فاکتور مهم تری مثل هزینه پایین تر را نیز با خود به همراه دارد . و بعداز استفاده میتواند بارها توسط مشتریان شما برای حمل کالا های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد

دلیل سوم :استحکام بالای کیسه تبلیغاتی نسبت به نایلون و ساک کاغذی

استکام بالای ساک دستی سوزنی و کیسه تبلیغاتی نسبت به دیگر اجناس مشابه یکی از فاکتور های بسیار قابل توجه برای صاحبان مشاغل بسته بندی میباشد که با توجه به سایز و گرماژ پارچه اسپان باند نیز این محصولات از تحمل وزن بخصوصی بین 8تا 12کیلو را تحمل میکنند

استحکام ساک دستی

دلیل چهارم : یکی دیگر از مزیت های ساک دستی سوزنی سازگاری آن با محیط زیست است.

امروزه بسیاری از مشتریان ما بدنبال کالاهایی هستند که به محیط زیست ضربه وارد نکنند و قابل بازیافت باشند. نایلون های تبلیغاتی شاید بدلیلی که این ویژگی را دارا نیستند امروزه روز حضورشان در سبد کالایی مردم کم و کمتر می شود و یا شاید سررسید های تبلیغاتی که در ساخت آنها از کاغذ و درختان استفاده می شود یکی دیگر از مثال هایی باشد که بتوان در این مورد به آن اشاره نمود. ساک دستی های پارچه ای به دلیل قابل بازیافت بودن و دوستدار محیط زیست بودن یکی از کالاهایی است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار میگیرند .

 

مزیت استفاده از ساک دستی پارچه اسپان باند :

نسبت به نایلون های تبلیغاتی مقاوم تر بوده و وزن کالاهای سنگین را به راحتی تحمل میکند.

اسان بودن حمل کالای خریداری شده توسط مشتری

دوام بیشتری نسبت به نایلون های تبلیغاتی دارد

چاپ تبلیغاتی رو ی ساک دستی پارچه ای از دوام بالاتری نسبت به نایلون تبلیغاتی برخوردار است

ساک دستی تبلیغاتی دارای کارایی زیاد با هزینه کم میباشد

به دلیل بادوام بودن ساک های دستی پارچه ای می توان گفت بهترین تبلیغ در بازه زمانی زمانی طولانی می باشد

این نوع از ساک دستی به علت داشتن قابلیت بازیافت و همچنین تجدید پذیری دوست دار محیط زیست است

و این قابلیت را داراست چندین بار مورد استفاده قرار گیرد

ساک دستی پارچه ای

از دیگر ویژگی های ساک دستی میتوان موارد زیر را نام برد:

قابلیت تولید ساک دستی در چند رنگ

افزودن کاست کف و بغل در سایزهای دلخواه به ساک دستی پارچه سوزنی.

می توان در ساک دستی های عطف دار یا بغل پاکتی ، کاست کنار را از رنگ متمایز از ساک دستی تولید کرد.

و همچنین افزودن دسته بندی به ساک دستی های فلت و عطف دار (ساک دستی فلت، دسته بندی و ساک دستی عطف دار ، دسته بندی)

 

استفاده از سیلک روی پارچه اسپان باند

ماشین آلات مختلفی برای چاپ کیسه تبلیغاتی وجود دارد از قبیل دستگاه چاپ سیلک ، دستگاه چاپ فلکسو ، دستگاه چاپ افست و.. یکی از متداول ترین روش های چاپ کیف دستی پارچه ای چاپ سیلک اسکرین میباشد که طرح با روش ساخت شابلون و عکاسی روی شابلون نقش میبندد و با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک انتقال رنگ از مش چاپ سیلک به روی پارچه اسپان باند انجام میشود.

 

روش های تولید تولید ساک دستی

تولید ساک دستی به روش های مختلفی از نظیر دوخت با نخ و نواردوزی، تولید با دستگاه های پیشرفته تولید ساک دستی بصورت دوخت با سیستم آلتراسونیک که بسیار شکیل و مقاوم هستند. که در این مقاله میتوانید از انواع روشهای ساخت ساک دستی اطلاعات بیشتری کسب کنید . در شرکت تولید چاپ تک پک تولید این محصولات با دستگاه های فول اوتوماتیک انجام میشود و در سطح کیفیتی بسیار بالا قرار دارد

قیمت بگ پارچه ای / قیمت ساک دستی پارچه ای:

جهت دریافت لیست قیمت چاپ کیسه های تبلیغاتی و قیمت تعرفه ساک دستی میتوانید به این لینک مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش ما جهت مشاوره و محاسبه قیمت تماس حاصل فرمایید.

درخواست نمونه ساک دستی:

برای دریافت نمونه های کیسه های تبلیغاتی پارچه ای میتوانید با ارسال آدرس به شماره تلگرام شرکت و یا تماس با کارشناسان فروش شرکت از پکیج کامل نمونه ما بهره مند شوید.

چاپ دورنگ ساک دستی

نمایندگی پخش ساک دستی پارچه ای:

برای دریافت نمایندگی پخش محصولات شرکت تک پک در استان شهر و محل زندگی خود میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از شرایط کار و تخفیف ویژه اطلاع کسب کنید.

نحوه سفارش ساک دستی:

برای سفارش ساک دستی باید موارد زیر برای نوشتن و ارسال صورت سفارش در نظر گرفته شود :

- سایز کیسه (عرض و ارتفاع ) در کار های فلت یا تخت . عرض ارتفاع و اندازه پاکت بغل در نمونه های ساک دستی های بغل کاست

- رنگ پارچه مورد استفاده

- گرماژ و ضخامت پارچه اسپان باند مورد استفاده پاکت پارچه ای

- نوع دسته ( دسته زنبیلی یا دسته موزی ) ( همچنین نوع دسته میتواند متمایز از رنگ بدنه ساک خرید انتخاب شود)

- چاپ روی ساک دستی (تکرو یا دورو )

- طرح دوخت بالای کار که بصورت دوخت ساده و دوخت با طرح گل میباشد

- رنگ چاپ ( روی ساک دستی سفید همه رنگ های اصلی و ترکیبی چاپ قابل اجرا میباشد ) روی ساک دستی های تیره مانند مشکی ،سورمه ای ، قهوه ای سوخته ، زرشکی، آبی کاربنی چاپ با رنگهای طلایی و نقره ای صورت میپذیرد.

بعد از ارسال سفارش توسط شرکت پیش فاکتور فروش صادر میشود، شما میتوانید با کنترل دقیق پیش فاکتور و واریز پیش پرداخت سفارش خود را بصورت نهایی ثبت کنید و همچنین در صورت درخواست چاپ روی آن طرح خود را جهت تایید نهایی برای همکاران ما به وسیله تلگرام یا ایمیل طبق استاندارد توضیح داده شده در مطلب فوق ارسال کنید

ساک دستی پارچه ای ساک دستی عطف دار  کیف دستی تبلیغاتی  ساک دستی بغل کاست   ساک دستی تک دسته    ساک دستی نمایشگاهیساک دستی دو رنگ  ساک دستی وسط نایلون  ساک پاکتی  بغل پاکتی دسته موزی  ساک تبلیغاتی  پاکت پارچه ای  

ساک دستی تبلیغاتیکیسه تبلیغاتیرنگ بندی ساک دستیکیسه تبلیغاتی دو رنگساک دستی تبلیغاتیساک دستی دسته بندی کیف پارچه ای سوزنیچاپ کیسه تبلیغاتیساک دستی لوکسقیمت ساک دستی تبلیغاتیساک پارچه ایساک دستی دسته موزی سادهساک دستی دو رنگشاپینگ بگساک دستی عطف دارتولید ساک دستیچاپ ساک دستیساک رو دوشیساک دستی نمایشگاهیساک دستی تبلیغاتیساک دستی خاصکیسه تبلیغاتیساک دستی طرح رزچاپ دورنگ ساک دستیساک دستی سوزنیکیف دستی عطف دارکیف دستی تبلیغاتیکیف دستی تبلیغاتی

   

 

 ساک دستی متالایزساک دستی متالایز طلایی

برای دریافت قیمت ساک دستی متالایز تماس بگیرید

رنگ بندی ساک دستی

مراحل ارسال ساک دستی :

بعد از تولید کیسه تبلیغاتی با توجه به در نظر گرفتن موقعیت مکانی و اولویت زمانی یا مالی بسته ارسالی توسط باربری،ترمینال،تیپاکس برای مشتری ارسال میشود. محل تحویل کالا درب کارخانه میباشد و به درخواست مشتری وکالتا تحویل موسسات حمل و نقل بار میگردد هزینه حمل کالا بعهده مشتری بوده و شرکت هزینه حمل تا باربری و محل حمل و نقل را بر عهده میگیرد و هزینه پیک داخلی و ارسال شهری برای مشتری لحاظ نمیشود

 تحویل سفارش:

بصورت معمول مدت زمان تحویل سفارش 5روز کاری میباشد ولی با توجه به تیراژ و همچنین میزان ترافیک تولید ساک دستی این زمان متغیر میباشد که برای اطمینان از زمان دقیق میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید یا با پیام رسان تلگرام با ما در ارتباط باشید

09120721544-09355306716

Top