Skip to main content

مرجع ابزارهای چاپ و تبلیغات در ایران

چاپ ساک دستی پارچه ای به چه صورت انجام میشود؟

  • ساک دستی پارچه ای از جنس اسپان باند 60 گرم و 90 گرم میباشد  که در رنگبندی های مختلف قابل تولید است . چاپ روی این کارها با توجه به نوع چاپ مد نظر مشتری و تیراژ و رنگ پارچه متفاوت میباشد. برای کارهای با تیراژ های هزار تا 20 هزار عدد (معمولا برای کارهای تک رنگ) از چاپ سیلک استفاده میشود و چاپ های دیگر بطور مثال چاپ فلکسو به جهت قیمت بالاتر ساخت کلیشه توجیه مالی برای این تیراژها ندارد و چاپ سیلک غالبا از پوشش بالاتری نیز برخوردار میباشد.

  • ساک دستی پارچه ای
  • در چاپ ساک دستی پارچه ای برای چاپ های دورنگ یا چند رنگ معمولا رنگ خود پارچه را از رنگهای روشن مثل سفید و نقره ای استفاده میکنند تا چاپ روی بگ بصورت دورنگ یا چند رنگ مشخص باشد و همچنین چاپ چند رنگ روی ساک دستی پارچه ای بصورت تفکیکی انجام میشود که منظور از واژه تفکیک یعنی هر رنگ از چاپ مورد نظر روی بگ باید با مقداری فاصله از رنگ دیگر باشد که میزان خطا را کاهش دهد و همچنین هر رنگ چاپ از لحاظ هزینه و شابلون بصورت جداگانه یک دور چاپ محسوب میشود. روی شاپینگ بگ های پارچه ای با رنگ های تیره مثل پارچه اسپان باند مشکی ، قهوه ای سوخته ، زرشکی ، سرمه ای ، آبی کاربنی و..  معمولا از چاپ طلایی و نقره ای به دلیل شارپ بودن بالای آنها استفاده میشود و درصورت نیاز به چاپ رنگهای سفید و زرد و رنگهای روشن دیگر روی پارچه های با رنگ تیره ساک دستی با کیفیت بالای چاپ روی بگ باید از رنگ اورینت استفاده شود تا پوشش لازم و کافی را برای حفظ رنگ روی سطح پارچه ساک دستی داشته باشد .

  • ساک دستی تبلیغاتی
  • استفاده از رنگهای پایه حلالی و روغنی مانند pvc  با رنگهای سفید و زرد و قرمز و.. روی پارچه های اسپان باند با رنگ تیره کیفیت قابل مناسبی ندارد و بعد از چاپ با این رنگها روی پارچه های مورد نظر رنگ pvc جذب پارچه میشود و باعث کمرنگ شدن چاپ و خوانایی پایین آن روی سطح کار میگردد. با توجه به تیراژ ساک دستی پارچه ای و نیاز مشتری به چاپ  تمام رنگی روی ساک دستی پارچه ای میتوان از روش چاپ روی لایه های opp  و  لمینت آن روی پارچه اسپان باند  استفاده کرد که این روش نیز بعلت بالا بودن هزینه چاپ رنگی روی رول opp و حداقل میزان سفارش آن و هزینه چند رنگ ساخت شابلون بصورت جداگانه و همچنین حداقل میزان قابل انجام لمینت این لایه روی پارچه اسپان باند باید سفارش مد نظر حداقل بالای صد هزار عدد باشد تا توجیه تولید داشته باشد و با سرشکن شدن هزینه های اعلام شده روی تیراژ بالای ساک دستی پارچه ای بتوان قیمت مناسب برای ساک دستی تبلیغاتی بدست آورد.

ساک پارچه ای, ساک دستی پارچه ای, تولید کننده ساک دستی, ساک تبلیغاتی, کیسه تبلیغاتی, چاپ ساک سدتی پارچه ای

  • ایجاد شده توسط